torek, 5. december 2017

Pravljično nebo

"May your December be filled with good thoughts,
kind people and happy moments."

Veselo smo že zakorakali v decembrske dni.
Toliko stvari se dogaja in dnevi tako hitro minevajo.
Zdi se mi, da se bom samo obrnila 
pa bodo tu že prazniki.


Mene pa čaka še toliko prazničnih idej,
neizdelanih voščilnic in neuresničenih majhnih pozornosti.
Zato mi je Mala šola prazničnega ustvarjanja
pravi navdih, da se lotim prazničnega ustvarjanja.


Tokrat sem se lotila prve naloge in in začela na začetku.
Kajti sicer se lotim stvari čisto na drugem koncu,
kot je to običajno, samo da ni po pravilih
in da je malo po moje. :)


No pravzaprav sem tudi tokrat naredila po svoje. :)
Ne morem iz svoje kože, da ne naredim vsaj malo drugače.
Namesto pravih bleščic sem uporabila prozoren Wink of Stella Marker.
Bleščice res naredijo vse le še bolj očarljivo in praznično.


Da to še ni dovolj sem nalogo združila z nalogo številka 4.,
kjer želita učiteljici pravljično nebo z zvezdami.
Kjer so zvezde so tudi drobna srca
za pozornost iz srca.


Ker sem bila že ravno v pravljičnem elementu, 
sem nadaljevala z nalogami in se tako ustavila pri pravljični sedmici.
In nastalo je še ujemajoče medvedje kazalo s skodelico čaja
za mrzle zimske dni.


Izbrala sem precej ne tradicionalne barve, kakor tudi sam napis.
Vendar mi je bila ta nežno vijolična ali lila tako zelo všeč, sporočilo pa srčno in jasno.
V veliko pomoč pri barvanju in senčenju mi je bil Distress Oxide Wilted Violet. 
In krasno se poda z nežno zimsko belino.

Želim vam lepe praznično obarvane decembrske dni,
ujemite trenutke zase in prijazne ljudi ter ustvarjajte vesele ter nepozabne spomine.
Valentina

-------------------------------------

9 komentarjev:

  1. oooo kako simpatično....medvedek je tako lepo pobarvan, pa barva je....res je ooooooooo

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko se spraviš k delu, ti gre hitro od rok :) Ta lila barva je res topla, hkrati pa sveža. Sami krasni izdelki s simpatičnimi motivi.

    OdgovoriIzbriši
  3. loving these non-traditional colours. CarolG

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si združila izzive male šole. Voščilnica in vse kar sodi zraven je prav ljubko in lesketajoče.

    OdgovoriIzbriši
  5. Valentina, kako lepo si tole skombinirala in vijolična barva....prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica s kazalom. :-) Všeč mi je tvoja izbira barve. Navdušena sem tudi nad domiselno uporabo šablone metuljevega leta. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vijolična zmaga. Meni je zelo všeč, kako si vse skombinirala malo po svoje. Hvala, ker se igraš z nami tudi na Pile it On. Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti izdelki. Čas pa res beži prehitro, sploh glede na moj kup voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen kompletek si naredia in všeč mi je vijolična barva :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri CCT.

    OdgovoriIzbriši