torek, 13. marec 2018

Tvoj cvetoč dan

"No matter how long the winter, spring is sure to follow."
Proverb

Teta zima veseli smo te bili.
Čeprav si prišla zelo pozno, si nam prinesla pravo zimsko pravljico.
Sedaj pa je čas, da povabiš v goste še sestro pomlad.


Da nas poboža s prvimi toplimi žarki,
da veje obda z rožnatimi in dišečimi cvetovi ter travnike z zeleno trato,
da lahko pozdravimo spomladanske cvetlice.


V nežnih pomladih barvah in s cvetočo šablono,
sem s strukturno pasto na kraft osnovi ustvarila cvetoči travnik.
Za njen dan, rojstni dan.


Stencil šablone niso pogosto na moji mizi.
Ta mi je kar sama padla pod roke, čeprav nisem bila prepričana,
kako jo bom uporabila, a sem navdih našla tukaj.


Po res stresnem začetku tedna, ko bi najraje videla, 
da je tukaj že četrtek, ko se bom v dobri družbi odpravila ustvarjalnim delavnicam naproti,
sem se zvečer utrujena usedla za mizo in nastala je pomladna voščilnica.


Odštevam, dneve, ure, minute za nekaj ur odklopa za dušo.
Vam pa HVALA za vse obiske in komentarje, ki božajo moje srce.
Želim vam čim bolj miren preostanek tedna.
Valentina
-------------------------------------

15 komentarjev:

  1. Ustvarila si nežno cvetlično preprogo, jo narahlo prekrila s tančico in nanjo položila napis. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Še malo pa bo četrtek:)! Si imela super ogrevanje s krasnim rezultatom! Res je zelooo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako je nežna in trak s paus papirjem z napisom pride prelepo. Jaz se pa tako malokrat spomnim na ta papir, pa da zmeraj res krasne rezultate :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nvdušena sem nad čisto vsako plastjo...krasna je tvoja čipkasto cvetoča voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa pomladna voščilnica in se zelo strinjam s tvojimi uvodnimi besedami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si napisala uvod in izdelala krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen cvetlični vzorec. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. No, pa ni le četrtek minil, že je tukaj petek in jutri greva spet novim dogodivščinam naproti. Tako šablono imam tudi sama in ne najdem prave ideje kako bi jo uporabila. Tebi pa je super uspelo. Še lepše pridejo barve do izraza na kraft papirju in vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno rožnato ozadje si ustvarila :-)) Lepa voščilnica!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau, čudovita je! Ob tvoji voščilnici sem si zaželela, da bi imela tudi jaz to šablono, čeprav jih zelo zelo redko uporabljam. In dodatek paus papirja...
    Valentina, upam, da si si s tole voščilnico dvignila razpoloženje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je Valentina, lep cvetlični vzorec si izbrala in paus tako lepo paše vmes.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita cvetlična voščilnica. Zanimivo kako ji eko osnova paše.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna je. Sem najprej mislila, da je izrezek ampak pasta ti je super uspela. Lepo te je bilo videti v MB. Uživaj. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši