sreda, 13. junij 2018

Deklica v cvetju

"With grace in her heart and flowers in her hair."
Mumford and Sons

Tako mirno in spokojno je zunaj.
Po dežju in nevihti.
Prav prijetno.


Za zapis na blogu,
za tiho razmišljanje in 
cvetočo objavo.


Barvanje z barvicami.
Sproščujoče, meditativno, skoraj terapevtsko.
Prav tako kot današnje vreme.


Lansko jesen sem se podala v nakup barvic za barvanje motivov,
ko je po tujih blogih vladal pravi nemir z barvanjem in okužil tudi mene.
Letos se je preselil še v naše domače loge.


Zato pokažem moj prvi poskus z barvicami.
Na prečudovitem izjemno velikem motivu cvetoče deklice,
ki je prispela iz daljne Nove Zelandije. 
Hvala Kefa.

Želim vam miren večer,
Valentina
--------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:
Ko me inspirira #66 - Barvanje motiva

10 komentarjev:

  1. Uau, krasno si barvala. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo... všečkam tako barvanje kot sam motiv :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole z barvanjem je res že kar preplavilo bloge in fajn je tako. Deklina je prav lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jo pobarvala, mene je pa kar strah v roke prijeti kakšno bolj zakomplicirano štempiljkom... :( morda nekooooč:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa štampiljka in barvanje seveda tudi. Ja, deževno vreme prinese ustvarjalkam drugačne užitke...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si pobarvala zasanjano deklico s cvetjem v laseh. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, kakšna krasna deklica, obdana z bogato cvetočimi cvetovi. Zelo lepo pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si tole pobarvala in an velikost motiva, je to zelo zahteven projekt. Ja, ko te enkrat okuži, ni več pomoči :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  10. Heheeh... zdej sem videla objavo... super je...

    OdgovoriIzbriši