sreda, 22. avgust 2018

Dan najlepših sanj

"Mi ljubimo, ker nas je on prvi vzljubil."
Jn 1,19

Eno izmed mojih poletnih potepanj me je popeljalo
na dolgo obljubljen obisk prijateljem v Prekmurje in sanjala sem polja sončnic.
A sem jih večino zamudila ter ujela le eno za spomin ter dobila navdih za objavo.

Mini sončnice so uhani izpod rok Voleske.

Sonce greje belokranjska polja.
Sončni žarki pobožajo vrhove gorjanskih gora.
Tam najdeta svojo ljubezen ona dva.


Dve leti že mineva od njunega dne,
ko sta A in G dahnila svoj da med prijatelji in tistimi,
ki so ju prišli obmetavat s poljubčki.


Njun dan najlepših sanj je bil pobarvan z rumeno.
Toplim soncem in cvetočimi sončnicami,
ki so krasile njun dan.


Pravijo, da sončnice izberejo tiste neveste, 
ki so sami "pravi sončki", vedno nasmejane in optimistične osebe.
In moja prijateljica A. je prav takšna.


Zanjo sem želela izdelati toplo poročno voščilnico,
ki bo v njun dom prinesla obilo sonca, pozitivne energije ter domačnosti.
Vendar sem želela nekaj drugačnega, posebnega.


In uspelo mi je narediti voščilo s posebnim zapiranjem.
Čisto po naključju sta se mi dve osnovi za voščilnico postavili v tak položaj
V sam navdih pa mi je bilo poročno vabilo.


Z današnjim dnem, ki je obsijan s toplo božajočim soncem,
 se končuje moj poletni oddih in upam, da se vrne tudi moj ustvarjalni navdih.
Na svidenje, poletje spet naslednje leto,
Valentina
-------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:
Najlepši par - Galerija meseca avgusta
Ustvarjalni dotik - Avgustovski izziv: Poročni par
Iz njihove trgovine sem uporabila osnovo za voščilnico in akvarelni papir Strathmore
Alphabeth Challenge - K is for Kraft Card
Cards und More - Challenge #27: Anything Goes Colorboard

16 komentarjev:

  1. Uau, kar zrem z odprtimi usti! Čudovita je! Upam, da si se lepo imela na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijateljici in njenemu izbrancu si naredila čudovito voščilnico. Polno sonca, topline in svetlobe.
    Ja, glavni dopusti se končujejo - upam, da je bilo super in si se spočila za nove podvige.

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, v tem tvojem delu je polno topline in sonca. Prelepo inspiracijo si imela, ki si jo spretno upodobila na čestitki. Zelo mi je všeč, ker si dodala vijugice in cvetje okoli poročnega para, srček med njima pa ju prav lepo poveže. Hvala za sodelovanje v našem mesečnem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si ustvarila. Všeč mi je zanimivo zapiranje in venček rumenega cvetja. Naj jima bo vedno lepo! :-)
    Približno vem, kako se počutiš ob koncu dopusta. :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW what a beautiful creation that I'm sure they will treasure forever! Thanks so much for playing in our Alphabet Challenge! Good Luck and please come back next month!

    Darlene
    Alphabet Challenge DT
    ALPHABET CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful project, just love sunflowers. Thank you for joining us at Alphabet Challenge. EmmaT

    OdgovoriIzbriši
  7. WAW čudovita voščilnica in res sončnice so izjemne zako tovj ena voščilnici kot tiste prave :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako čudovita sončna objava :-)) Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card and design. Thanks for joining us at Alphabet Chs.

    OdgovoriIzbriši
  10. I love how you designed this card. Sunflowers are my favorite this time of year, very stunning. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.


    World of Animals

    OdgovoriIzbriši
  11. Valentina, kako čudovito si jima pripravila čestitko...vse od zapiranja, do venčka in krasne izvedbe njihovega vabila kot navdiha...

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo se je spet ustavit na tvoji topli strani...tako kot je tale poročna....nežna in upam da tudi večna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita voščilnica. Všeč mi je kombinacija natur papirja in toplih rumenih cvetov...

    OdgovoriIzbriši
  14. Sončnice so moje najljubše rož’ce in na tvoji voščilnici ... preprosto sijejo! Čudovita poročna čestitka - žareča in polna sonca, prelepa res.
    Naj bodo sončni tvoji prvi dnevi v šoli, pa vsi za njimi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  15. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako lepo... Tudi sama obožujem sončnice. Le te so rože znamenja leva, kamor sodim tudi sama. Za svoj poročni dan sem si izbrala te rožie, prav tako za svoj okrogli rojstni dan. Če drži rek o nasmejanosti in optimizmu, pa se moj mož le nasmehne in pravi da drži prvo, drugo pa bolj tako tako... Zelo lepo si izdelala voščilnico. Uhančki pa so tudi nekaj posebnega in če ne bi komentirala spodaj pod sliko bi jih zagotovo zgrešila.

    OdgovoriIzbriši