sobota, 25. januar 2020

Novo leto, celo leto III.

"The Greatest Gift of all. Free. Jesus is God's gift to you and me!"
Matthew 1, 18

Še en petek je.
In z njim praznično obarvana objava.
Na izbrano temo izziva: darila.


Želja, da ustvarim že kaj med tednom, se ni uresničila.
Nato pa me je v sredo še nekaj ujelo in takole zvečer kuham vročino.
Spet zadnji hip, ampak se ne dam, se držim in izziv lovim.


Pa tudi ideja očitno še ni dozorela.
Nato pa mi je kot darilo iz neba priletela,
da imam še neuporabljene nove štampiljke iz Amerike.


Res dolgo sem jih občudovala, nato pa darilni bon v nagradni igri priigrala.
Jih končno naročila, da bodo za praznike doma, a sem jih šele po praznikih v roke dobila
Še prej pa carino "oreng" preplačala.


Ampak so vredne vsakega dolarja.
Meni so res nekaj posebnega in tako čudovite,
da sem jih za nove praznične uporabila in v svet podarila.


Kajti božični večer in božični dan,
sta naše darilo, prav tako kot pravi božično sporočilo.
Darila se skrivajo v naših srcih.



Lahko noč in držite se stran od bolezni.
Valentina
--------------------------------------
Voščilnice prijavljam:

3 komentarji:

  1. Valentina, krasen set voščilnic si ustvarila in simpatično dodala darilne paketke :-))
    Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT; pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna super štempiljka! Res dobro izpadejo jasli na darilcih... Krasen komplet voščilnic!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kakšna lepa štampiljka, je tako lepa in uporabna, da je vredna tud carine.
    Krasne voščilnice si naredila, pa še z vročino?? Pridna, da si se nam pridružila pri 52CCT,Goga

    OdgovoriIzbriši