torek, 3. marec 2020

Pozdravljen marec

"Just living is not enough. 
One must have sunshine, freedom and a little flower."
Hans Christian Andersen

Marec.
Dobrodošel.
Letos še prav poseben.


Rada imam marec.
To je moj prazničen mesec.
Pomladni mesec za pomladno deklico.


Že nekaj let pa je tudi ustvarjalno obarvan,
ker je marec tudi mednarodni  mesec ustvarjanja.
Letos pa se je ujel še s 30 dnevnim izzivom barvanja
 #thedailymarker30day


Tokrat sem mu pridružujem že osmič zapovrstjo.
In res se ga vsakič zelo veselim, tokrat še prav posebno,
da skupaj z ustvarjalci iz celega sveta praznujem svojih okroglih 30! :)


In pomlad pozdravljam s tulipani.
Ti so eni izmed mojih najljubših cvetlic,
saj naznanjajo in prinašajo meni tako ljubo pomlad.


Uporabila sem ene izmed mojih najljubših štampiljk Janes Doodles,
sledila njenemu izzivu maskiranja, voščilnico postavila po skici 
ter uporabila dano barvno lestvico.

 

Dodala sem še Nuvo Drops jutranje kapljice dežja,
ki sem jih pustila na nekaj cvetovih ter še na nekaj listih
in nastala je voščilnica s pomladnim blagoslovom.
Za moj pomladni mesec.
Zame.

Vam pa želim prav tako čudovito pomlad!
Valentina
--------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:
I'm a spring girl and I love spring time when everything is in full bloom.
One of my favourite flowers ares tulips especially if you put them in a bouquet.
It means that spring is just around the corner!





12 komentarjev:

  1. Lepa je! Naj bo ne samo mesec, ampak kar celo leto praznično! Po 30 je vse še lepše;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito pomladno voščilnico si ustvarila. Krasno si pobarvala tulipane. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si umestila delček cvetja na svojo spomladansko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Love your card, beautiful colors! Thank you for joining our challenge at Cas on Friday!

    OdgovoriIzbriši
  5. Modro ozadje kot nebo daje čudovit kontrast tvojim rumenim tulipanom. Zelo lepa voščilnica ! Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in naj bo tvoj dan lep. Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica. Na kako zanimiv način si pobarvala ozadje, ki še poudari motiv tulipanov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the simplicity of your card and the masking makes it perfect. Very nice and perfect for the spring months, too! Thanks for participating in the Jane's Doodles Challenge. Bobbi

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita pomladna voščilnica in krasni tulipani. Hvala, da sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tulips are some of my favourites too. I love them in the garden.
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    xx
    Proud to design for :
    Lili of the Valley,
    Dies to Die For,
    As You Like It Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni topli pomladni tulipani. Lep pomladni pozdrav marcu. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako dolgo sem potrebovala, da komentiram tole tvojo prekrasno voščilnico, da se je medtem marec prelevil v nekaj čisto drugega kot smo si vsi želeli. Hvala, da si te dehteče tulipane postavila ob bok izdelkom v moji galeriji.

    OdgovoriIzbriši