sobota, 5. november 2022

Gostja pri 52 Christmas Card Throwdown - Novembrski izziv: Skica

 "Woo Hoo, it will bee Christmas time soon!"

Dobro jutro.
Jutranji pozdrav iz 
mojega Barvitega malega mesta.

Tokrat zame
res zgodnja sobotna ura, a priznam,
da sem zelo vesela, ker se mi je nasmehnila sreča.

Če me dobro poznaš,
potem veš, da naravnosti obožujem praznike
in vse kar je povezano z božičem in veselim decembrom.

Moji Praznični sladkorčki
so prepričali dekelta na izzivu 52 Christmas Card Throwdown
in odzvala sem se povabilu, da sem tokratna njihova gostja v novem izzivu.

Praznične božične in novoletne voščilnice
so moje najljubše voščilnice, ki jih naredim tudi največ.
Njihov izziv pa je prava inspiracija, kadar zmanjka ideja za ustvarjanje.

Sobotno jutro in nova praznična voščilnica.
Odštevanje do božiča je sedaj v ciljni ravnini, saj je le še 50 dni
do božičnega dne in meni najlepših ter najljubših praznikov.

Lepo povabljene, da se nam pridružite na prazničnem izzivu.
 Na vaši ustvarjalni mizi bo tako kakšna praznična voščilnica več.
December pa bo zato manj stresen in bolj doživet.

Želim vam prijeten vikend,
jesenske šolske počitnice se zaključujejo, a upam,
da se vam kmalu spet kaj oglasim na blogu z novo praznično voščilnico.

Letos res pridno odštevam do božiča in lepo nastajajo praznične voščilnice.
Še zadnjih 50 dni do božiča in upam, da nastane vsaj toliko prazničnih voščilnic
Pozdravček, Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
Simon Says Stamp Blog - Monday Challenge: Christmas
Scrapping 4 Fun Challenges: November - Challenge #218: Winter/Summer

6 komentarjev:

  1. c'est adorable Valentina, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Valentina, čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Super si se lotila naše skice!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful!! Thanks so much for participating in our SCRAPPING 4 FUN challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši