sobota, 11. marec 2023

Bleščeče lučke: Božič vse leto - Marčevski barvi: 52 CCT DT

 "Christmas is too sparkly ... said no-one ever!"

Pozdravljen marec.
Moj najljubši in rojstnodnevni mesec.
Mesec, ki naznanja meni tako ljubo pomlad.

A tokrat pomlad malo zamuja,
zato je prva marčevska objava praznično obarvana
za božično novoletne voščilnice pri 52 Christmas Card Throwdown.

Morda ste me nekatere že pogrešale.
 Še sem tukaj in tudi sama sem pogrešala ustvarjalni svet.
A neki neumorni virusi so me čisto položili in prisilili k počitku.

Tako sem si želela vzeti v roke moje Distresse.
Barvati ljubke motive in ustvarjati simpatične voščilnice,
a tokrat mi jo je zagodla Brankina barvna shema. :)

Črne voščilnice res redko nastanejo pri meni.
Še dobro za izziv, da sem končno vzela v roke vzela še neuporabljene
rezalne šablone Novoletne lučke znamke Wayanay CRAFT BIRD.


Tako so novoletne lučke končno lahko zasijale
v vsej svoji lepoti in se bodo tako še dolgo bleščale
na mojih novih prazničnih voščilnicah.

Lučke sem postavilana črno embossirano ozadje,
z zimzelenim smrečjem, ki me je v zadnjih dneh tako očaralo,
da sem morala še sama poskusiti, kako elegantno in čarobno izpade.

Nekatere smrekove vejice sem
še dodatno posrebrila s pomočjo Perfect Pearls praha,
ki sem ga razredčila z vodo in ga nato uporabila v razpršilki.

Tako kot je pri meni v navadi, je nastal komplet prazničnih voščilnic.
Dodala sem le še preprosta napisa, v domačem slovenskem,
kakot tudi v angleškem jeziku.

Drugi izziv v mesecu se namreč glasi,
izdelaj praznično voščilnico po barvni predlogi,
zato te danes povabim, da se nam na izzivu pridružiš še ti.


Vstiopite v marec nasmejani in zdravi.
Želim vam bleščeče in s soncem obsijane marčevske dni.
Naj končno na nas posije prava pomlad.

UGANKA: Kakšne barve je bila moja majica med slikanjem? :)

Pozdravček od mene in vse dobro želim k vam.
Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
The 12 Month of Christmas Link Up - Challenge #98: Anything Goes Christmas - Light the Way

3 komentarji: