sreda, 31. januar 2024

Srčne smrečice: Januarska tehnika 52CCT

 "He who has not Christmas in his heart will never find it under a tree."
Roy L. Smith

Prva januarska
praznično obarvana objava 
za 52 Christmas Card Throwdown.

Tudi v letošnjem letu 2024 nadaljujem
kot članica ustvarjalnega tima
za prazničen izziv.

Konec lanskega leta in v začetku novega
mi je zdravje tako ponagajalo, da je moralo ustvarjanje
počakat na boljše in bolj zdrave dni.

A se nisem vdala in predala.
Ustvarjalna želja še vedno tli v mojem srcu in
vsekakor nisem želela zamuditi vsaj enega januarskega izziva.

Še vedno bodo sobotna jutra praznično obarvana;
a tokratna praznična objava naj bo en
tak krasen pogled za nazaj.


V lanskih 17 prazničnih objavah je nastalo
17 različnih prazničnih voščilnic, ker pa so nastajale v kompletih,
sem na koncu preštela kar 100 prazničnih voščilnic.

Naj bo to prijazno povabilo in dobra motivacija, 
da se nam pridružiš na izzivu še ti in tako čez celo leto
ustvarjaš praznično obarvana voščilnice.

Z mojim prvim letošnjimi prazničnih voščilnic
začenjam novo odštevanje do božiča,
Odštevajmo skupaj. 


Vsak teden te bo čakal nov izziv.
Ti si vedno sledijo v slednjem zaporedju:
skica, barvna predloga, tema in ustvarjalna tehnika.

Zadnji izziv v mesecu se glasi
izdelaj praznično voščilnico s tehniko "šivanja"
zato te povabim, da se nam pridružiš še ti. 

Na mojih prazničnih sem šivala s srci.
Nastale so srčne smrečice s srčnimi željami,
ki naj prinesejo srečo v novo leto.

Ideja je bila, da poskusim in s štikanjem sešijem smrečice,
ker pa sem že pošteno zamujala, sem uporabila
izreze štikanih src Najlepšega para.

Želim vam srečo v tem tednu,
naj vas spremlja in obdaja na vsakem koraku.
Pozdravček, Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
MFT - Color Challenge: #228
Najlepši par - Galerija meseca januarja
Vesela hiška: Izziv #50: Črka Z kot zelena smrečica
ABC Christmas Challenge - A is for Anything Chrismtas & B is for Berries 
The 12 Month of Christmas Link Up - Challenge #108: AG Christmas with Die Cuts

9 komentarjev:


  1. Aplavz za tvojo izvirno voščilnico.
    Tudi meni je zdravje ponagajalo, vendar se ustvarjalke ne damo💪
    V januarju mi je celo uspelo osvojiti vse 4 izzive :) Srčno upam, da bo šlo tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  2. C’est tellement mignon et charmant Valentina, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična izbira rezalnih šablon in nastal je kupček čudovitih voščilnic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne šivane voščilnice, motiv mi je zelo všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav vsako leto si rečem, da se bom zmigala in sodelovala z vami pri 52CCT, ker mi na koncu čisto tipično zmajnak časa za vse. Ti, ki pa jih narediš še v kompletih po več naenkrat, pa si prava zmagovalka. In res dobro nahrčkaš voščilnice do božiča. Motiv šivane zelene smerečice je zelo lep, topel, prazničen. Hvala za inspiracio in obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite praznične voščilnice :-)) Všeč mi je tvoje šivanje ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. A beautiful set of cards!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  8. Your post was excellent! Your writing is both clear and compelling. Write more, please!

    OdgovoriIzbriši