četrtek, 1. december 2016

Skodelica vroče čokolade

"Hot Chocolate is like a hug from the inside."

Današnji večer še druga objava v dnevu.
Lovim še zadnje minute za oddajo domačih nalog, 
ki sem jih uspela uresničit in da vam pokažem, kaj je nastalo.


Zima že kaže svoje zobe. V zadnjih dneh so bile jutra izjemno mrzla.
Kaj je boljšega, kot se pogreti ob skodelici vročega čaja
ali še bolje vroče čokolade.


Prejemnico škatlice za čokoladice vedno zebe.
Prav tako kot zebe tudi sovico, ki si je okrog vratu nadela topel šal za mrzle zimske dni. 
Svoj prostor je našla ob veliki skodelici vroče čokolade.
In tako jo ne bo nič več zeblo.


Upam, da bo prejemnico škatlica razveselila 
in da ji bo prav toplo pri srcu, ko si bo vzela čas zase,
si pripravila skodelico vroče čokolade ali čaja ter se posladkala še z dobrotami.

Malo sem še vizualno dopolnila Tinino idejo o škatlici z Majinim predlogom o lažjem odpiranju,
ko sem polkrog izrezala s šablono krogi s šivi. 


S škatlico sem opravila šele drugo nalogo v mali šoli prazničnega ustvarjanja.
Čeprav praznično ustvarjanje še ni prišlo na vrsto, so ideje, ki so bile predstavljene ravno prave, da jih uresničim v decembru.

Želim vam čudovite decembrske dni.
In lahko noč za danes.
V
-------------------------------------
Škatlico z dobrotami prijavljam na poličko:

8 komentarjev:

  1. Super je! Všeč mi je kombinacija modre in roza in napis se super ujema s skodelico in sovico. Lepa pozornost

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si zapakirala Raffaello in tudi ta del domače nalogo več kot odlično opravila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušno si si zamislila to darilo. Prijateljica bo prijetno presenečena, ko ga dobi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa škatlica...čudovito okrašena in tisto Majino zapiranje je res naravnost odlično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lušna škatlica in me veseli, da ti je moj način zapiranja škatlice prišel prav :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si tole izdelala, zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo škatlico si naredila. Prejemnica je bila zagotovo zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši