sobota, 24. december 2016

Snežena krogla

"Baby it's cold outside ... let's warm up with a hug!"

Zunaj je že  prav zimsko vreme.
Prav dobro nas pogrejejo topli puloverji in rokavice.
Za čisto pravo praznično vzdušje pa vendar manjka še nekaj snega.

Predzadnje šolsko dopoldne v letošnjem letu sem preživela z učenci zunaj.
Na mrazu, ledu in tudi snegu. Ja, niste narobe prebrali. 
Le nekaj drobnih snežink je bilo čisto dovolj, 
da so jim zažarele iskrice v očeh.


Snežilo je tudi na severnem tečaju.
Zato je polarni medved oblekel moder zimski pulover
in  zlezel na zaledenelo ploskev ter
zaželel tople praznike.

Na glavo sem obrnila kozarec Najlepšega para, ki je postal snežena krogla, 
pokrovček pa ledena ploskev. Nanj sem postavila toplo oblečenega polarnega medveda Jane's Doodles, ki na svojem puloverju skriva toplo in nežno srce. Za ozadje sem prilepila še kos paus papirja in  z Altenew štampiljko odtisnila snežinke, da sem dobila zasnežen videz.


Na koncu sem s čudovito štampiljko Najlepšega para
dodala lepe praznične želje in nastala je še ena praznična voščilnica.
Ker mi je bila ideja tako všeč, sem izdelala še nekaj zasneženih krogel, 
ki pa jih pokažem v eni izmed naslednjih objav.


Želim vam čudovit prazničen vikend!
Bodite lepo, Valentina

--------------------------------
Voščilnico prijavljam v: 


2 komentarja:

  1. O kako lušten medo :)! Verjamem,da so bili učenci navdušeni nad snegom,tudi meni je všeč,da imamo drevesa malo bela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O super, kakšna čudovita voščilnica, res luštkan medo v božični krogli. Prosim da mi na e pošto dara3@gmail.com pošlješ naslov, da ti pošljem pozornost za sodelovanje na izzivu, res sem se razveselila tvoje prijave.

    OdgovoriIzbriši