sreda, 4. avgust 2021

Leteča pustolovščina

 "You and me ... we're in a club now.
You will always be my greatest adventure."
Up, Pixar

Letim.
Z glavo v oblakih.
Včasih z mislimi, včasih pa tudi zares.

Poletni dnevi, ko se naše glave spočijejo od vseh skrbi,
se v moje misli prikradejo dolgoletne želje.
Poskusiti nekaj novega..

Tokrat sem se podala na ustvarjalni tabor.
Pri My Favorite Things so pripravili Camp Create 2021.
In naloga prvega dne je bilo izdelati tresočko.

Z medvedkoma sem se podala na polet z balonom.
Zagotovo je to ena velika pustolovščina in bi jo z veseljem doživela.
Če pa imaš ob sebi prijatelja, pa je samo življenje že ena velika pustolovščina.

Tresočke niso moja najljubša oblika voščilnic.
Rada vidim, kako se trese, vendar mi veliko preglavic povzročajo lepilne pene.
A sem šla iz svojih okvirjev ter nastala je tale simpatična voščilnica.

V pomoč mi je bila še barvna shema prav tako pri MFT.
Tako sončna in topla, prava za poletne dni.
In leteča pustlovščina se lahko prične.


Veselim se novih dogodivščin, ki prihajajo.
Tudi vam želim sončne in prijetne avgustovske dni.
Pozdravček, Valentina


2 komentarja:

  1. Nič se ne vidi, da bi ti tresočke delale težave! Čudovita voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, krasna je. Te štampiljke so zakon. Res je čudovita voščilnica in še tresočka.

    OdgovoriIzbriši