sreda, 11. avgust 2021

Po jeseni diši

 "Rudeneja (v) - the way the nature and/or the weather 
begins to feel like autumn."

Poletni večer.
Tako prijeten in sproščen.
Brezskrben in vesel.

A le en trenutek je dovolj,
ko te lahen vetrič poboža in naznani,
"hej, ti konec je poletnih dni".

In prav zares po jeseni zadiši.
V zeleni se še bohoti narava, a rumena in oranžna
se zraven bahata, kaj kmalu jo premagata.

Ob večerih pa še nežna sivina,
ki nas umiri in za v posteljo prej kot po navadi poskrbi.
A veselja še ni konec, saj avgust ni norec.

Šele dobro se je začel, jeseni se ne bo ujel.
Le nekaj barvanja ji dovoli, da obarva že avgustovske dni,
ko dopust se že preveša v pozne poletne dni.


Nisem še z mislijo pri jeseni,
ker to pomeni, da je čas za vračanje nazaj v šolske klopi
in da se je poletni dopust poslovil za leto dni.

A barvna shema pri MFT Color Challenge
in moja zadnja naloga na ustvarjalnem taboru,
kjer sem uporabila šablone sta malo že zadišali po jeseni.

Ideja je bila, da nastane voščilnica samo s pomočjo šablon.
A me je premamilo in sem dodala še odtisnjen napis, potem pa sem med
barvanimi motivi  odkrila še tole ljubko miško.

Tako razposajeno se igra na kupu jesenskega listja
in se tako zelo lepo ujame na voščilnici,
kot bi ji bila namenjena.

Sedaj pa se je pojavila prijetna težava.
Kakšna voščilnica naj nastane, samo z napisi ali tudi z ljubko miško?
Kaj pa praviš ti, katera ti je ljubša, pomagaj mi.

Čeprav že malo po jeseni diši, tudi ti uživaj te poletno avgustovske dni.
Morda tako kot jaz in se udeleži kakšnega ustvarjalnega izziva.
Pozdravček, Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
MFT - Color Challenge: #170
MFT Camp Create 2021 - Day 5: Delightful Die Cutting
Simon Says Stamp Blog - Monday Challenge: Heat Embossing

2 komentarja: