sobota, 4. maj 2024

Praznična majska gostiteljica izziva 52 Christmas Card Throwdown: Majska skica 52CCT

 "There are many gifts under the Christmas tree,
but the best one is YOU."

Dobro jutro.
Na prvo majsko soboto.
Praznična objava kot se za praznike spododbi.

Po res dolgem času
nove prazničnce voščilnice
za 52 Christmas Card Throwdown.

Danes sem res navdušena
kot moja majhna deklica pod smrečico,
ki se tako veseli prazničnih dni in daril pod smrečico.

Za praznični maj
sem dobila prav posebno priložnost,
da vam zaželim vesele praznične dni malo drugače.

V mesecu maju sem gostiteljica
na ustvarjalnem blogu 52 Christmas Card Throwdown,
kjer tokrat prvič gostujem  s tedenskimi izzivi, ki sem jih pripravila za vas.

Upam, da vas bodo navdušili,
vas postavili izven cone udobja ter vas navdahnili,
da se nam pridružite in izdelate še sam kakšno praznično voščilnico. 

Prvi izziv v mesecu se vedno glasi,
idelaj praznično voščilnic po dani skici,
zato te povabim, da se nam tokrat pridruži še ti.

 

Najlepše stvari so vedno tri, zato za praznik
v domu ne sme manjkati smrečica in praznične lučke ter
darila pod smrečico, da v otrokovih očeh zažarijo iskrice pričakovanja.

Svojo smrečico sem ustvarila
s pomočjo stencil šablone krogov, ki sem jih senčila 
z Distress Oxide Inki po barvni predlogi najdeni pri Jennifer McGuire.

Na smrečico sem obesila praznične lučke,
ki jih ponazarjajo majhne in malo večje zvezdice,
največjo božično zvezdo pa sem postavila na vrh smrečice.

Pod smrečico pa sem postavila majhno deklico.
Ta si malce radovedno in plašno ogleduj darila pod njo
in se veseli odpiranja daril na božično jutro.

Tako kot lansko leto, praznične
že drugo leto zapored delam v kompletu,
da jih bo v prazničnem decembru prav za vse prijatelje.

Dva res lepa kupčka sta nastala na moji mizi.
Zagotavaljam pa ti, da so tudi ostale članice našega prazničnega bloga
ustvarila res čudovite praznične voščilnice, zato pokukaj še k njim za dodaten navdih.

Prvomajski kresovi so dogoreli.
Prvomajske počitnice so že v zadnjih vzdihljajih,
zato vam želim kar se da prijeten in čudovit vikend, ki ga le izkoristite.

Lep pozdravček,
Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
MFT - Ready, Set, Christmas: #15 April Challenge
Najlepši par- galerija meseca maja
 

1 komentar: