sobota, 25. maj 2024

Družina in majska gostiteljica izziva 52 Christmas card Throwdown: Majska tema 52CCT

 "It all begin with a family."

Dobro jutro na zadnjo majsko soboto,
kjer ter še zadnjič pozdravljam kot majska gostiteljica
na izzivu 52 Christmas Card Throwdown.

Družina je moj osrednji motiv,
saj tudi v mojem življenju predstavlja temelj
in osnovo mojega obstoja.

In prav družina,
je tisto, kjer se je vse začelo in
razlog zakaj danes praznujemo božične praznike.

Ali bolje rečeno je prav družina tisto
k čemur se v prazničnem mesecu decembru in
božično novoletnih praznikih vedno znova vračamo.

Če imaš to možnost ter je tvoja družina prostor in kraj zaupanja, 
topline in ljubezni, imaš v življenju pravi blagoslov,
ki ga prinaša prav božični dan.

Ko sem pripravljala izziv,
sem si v glavi že zamislila svoje praznične voščilnice,
a pri ustvarjanju moraš pustiti prosto pot, da te vodi tvoje srce.

Običajno se zadnji izziv v mesecu glasi,
da izdelaj praznično voščilnico z določeno tehniko,
a tokrat se ta glasi, da se igraj z nami igro TIC - TAC - TOE še ti! :)

Upam, da se tudi ti rad igraš tako kot jaz.
Zato se prepusti ustvarjalnosti in ustvari voščilnico tako,
da izbereš tri v vrsto na predlagani igralno ustvarjalni predlogi

Tokrat pokažem samo en manjši komplet,
ki je bil narejen za prejemnike v tujini, saj me je čas prehitel.
Bliža se konec šolskega leta in z njim vse obveznosti, ki pridejo z njim.

A iz srca HVALA,
vsem,  ki ste se igrali z nami v mesecu maju
z nami na ustvarjalnem blogu pri 52 Christmas Card Throwdown,
z veseljem sem bila vaša majska gostiteljica.

Lep pozdravček,
Valentina

3 komentarji:

  1. Your card is beautiful. Thank you for your fab challenge and your wonderful inspiration. Gill x

    OdgovoriIzbriši
  2. magnifique création Valentine, très élégante et charmante, biz

    OdgovoriIzbriši