sobota, 12. oktober 2024

Božični jelenček: Oktobrske barve 52CCT

 "The Christmas reindeer, a messenger of Love,
gracefully dances into our hearts."

Dober dan in letošnji
 prvi jesenski ustvarjalni pozdrav 
 iz mojega Barvitega malega mesta.

Dolgo, predolgo ga ni bilo,
zato sem morala pošteno pobrisat prah
iz ustvarjalnega brloga in mojega ustvarjalnega bloga.

Življenje se zgodi in ko najmanj pričakuješ
se stvari postavijo na glavo, pretresejo svet in za sabo
pustijo razvalino, bolečino in praznino ...

Zato nikar ne pozabimo, 
da naj bo vsak dan praznik, zato se vračam
s praznično objavo za 52 Christmas Card Throwdown.

Odštevanje do božiča je v zadnji ravnini.
Do božiča nas loči le še manj kot 75 dni oziroma
še 10 sobotnih prazničnih objav in božič bo zopet tukaj.

Naj bo to prijazni opomnik in srčno povabilo,
da se nam pridružiš na izzivu še ti, da izdelaš praznično voščilnico
ali dve ter si pripraviš lepo zalogo za praznike.

Drugi izziv v mesecu se namreč glasi,
izdelaj praznično voščilnico po barvni predlogi,
zato te danes vabim, da se nam na izzivu pridružiš še ti.

Barve meseca oktobra,
ki jih izbrala naša draga Majda so čisto njene
in prav toplo jesensko obarvane v rjavih barvnih tonih.

Sama sem pripravila dve različici voščilnice tako kot vedno.
A tokrat sem se malo poigrala s prazničnim okraskom ter voščilom,
saj še vedno pogrešam kakšno slovensko voščilo v krogu. :)

Osrednje mesto sta dobila ljubezniva jelenčka, ki sta mi ukradla srce.
S svojimi kopiti bosta odplesala v številne domove ljudi in 
jim predala sporočilo ljubezni v prazničnih dneh.

V slovenskih domovih bodo praznike voščili
zasneženi božični okraski v katerih naletavajo snežinke
in sem jih ustvarila s pomočjo rezalnih šablon Najlepšega para.

Praznujte življenje, 
praznujte vsak dan in objemite tiste,
ki jih imate najraje, naj vedo, da jih imate radi.

Hvala vsem, ki ste se ustavili v mojem Barvitem malem mestu,
me pogrešali in pustili kakšno prijazno besedo.
Hvala vam in pozdravček vsem
 Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
Najlepši par - Galerija meseca oktobra
Vesela hiška: Izziv #58: Črka J kot jelenček in jesenske barve
ABC Christmas Challenge - U is for Unusual Christmas Colours 

4 komentarji:

  1. Valentina, čudovito serijo z jelenčki si nam pokazala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako so ljubke. <3 Hvala za vse lepe in vzpodbudne komentarje na mojem blogu. <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Valentina, kako lepo te je brati!
    Življenje je res nepredvidljivo, zavija pot naša popotovanja, postavlja ovire, pohiteva, zavira ...
    Ko pa po dolgem času nastanejo pravljično lepe praznične voščilnice kot so tvoje, zaigra srce :)
    Za vse je potreben čas in ko pride ... se zgodijo lepe stvari.
    Hvala, ker si tako čarobno uporabila moje barve in okrasila še našo veselo hiško.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši