sobota, 15. oktober 2016

Vejica prijateljstva

"Ni samo zlato neprecenljivo , so tudi ljudje, ki jih imenujemo prijatelji!"
(L.U.)

Pravi prijatelji so res neprecenljivo zlato. 
Ker imam takšno prijateljico, je v začetku leta nastala voščilnica,
ki naj vam v deževno jesensko soboto prinese malo sonca.

 

Štampiljko vejice sem prinesla s potepanja na sejmu v Londonu
Odtisnila sem jo na nepogrešljiv pravokotnik s šivi.
Pobravala in senčila sem jo s Stabilo flomastri, ki sem jih prav tako našla na mestnih ulicah angleškega mesta.


Dodala sem zastavico odprtega taga, jo osenčila in nanjo odtisnila še posvetilo.
Najlepše želje so iz kompleta praznični jeleni Najlepšega para.

Manjkati ni smela niti pentlja, ki sem jo izdelala s prejico,
kjer se rumene barve prelivajo v belo.


Hvala za obisk in ustvarjalen vikend želim.
Prijeten pozdrav, V.

---------------------------------------
Voščilnico prijavljam na:

14 komentarjev:

  1. A very nice and brigh card!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barve za tale deževen dan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne barve in lušno sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pretty card. Thanks for sharing with us at Stamping Sensations

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo topla voščilnica. Všeč mi je prejica, kjer se barve prelivajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Srečna prjateljica, ki ima tako lepo voščilnico. Super si skombinirala različne izdelke v krasno celoto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta je res taka sončna, da te kar malo spodbudi. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. So Beautiful! Thanks for entering your lovely creation into our Autumn Challenge at Stamping Sensations and good luck!

    OdgovoriIzbriši
  9. A lovely creation and great stamping and colouring, many thanks for joining in at Stamping Sensations challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful and clean card, love the yellow
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo zanimivo voščilnico si naredila in všeč so mi sončne barve :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri Scrappin4Fun challenge.

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful CAS card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful and clean card.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Hello,
    beauty card cool digi and beautiful colors.
    Thank you that you took part in the challenge on Scrapping4funCallenges
    Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši