petek, 6. januar 2017

Prvih 12 mesecev barv

JANUAR
Vse je enkrat prvič. 
Prvič ste lahko pustili svoje sledi, prijazne besede v mojem Barvitem malem mestu
in jih puščali čez celo leto. Lepo mi je tukaj z vami.
Hvala.


FEBRUAR
Nov korak. Nove priložnosti. Nov začetek. Nove poti. Ponovno sem stopila med šolske klopi. Novim dogodivščinam naproti. Ustvarjam nove spomine, kjer me otroci vsakič znova učijo,
kako je ta naš nori svet res lep. 
"Being one is the highest privilege. Having one is the best blessing."

MAREC
Pomladni mesec. Moj mesec.


APRIL
Čas za pomladne barve in malo drugačno ustvarjanje.
Učenje ni nikoli dolgočasno in sivo, tudi za učitelje je lahko prav zabavno in barvito.


MAJ
V vrtu življenja so prijatelji. In z majem pridejo v vrt mavrične barve
in dan ljubezni. Najlepši dan, ki nikoli ne mine.


JUNIJ
Prvič sem se udeležila ustvarjalne delavnice v živo. Že zelo dolgo me je mikalo.
Nastal je pisan album s pikami, ki so vedno in.
Hvala Marina!


En sam trenutek in svet postane praznina.
Ni več sivine, le še tema in tišina.
Tudi to je barva življenja.


JULIJ 
Poletje je bil čas za sanje. Ameriške sanje.
Ustvarjalke smo tudi doma lahko prišle do izjemnih večplastnih Altenew štampiljk.
Nasmehnila se mi je sreča, ki mi je prinesla komplet Altenew štampiljk po lastnem izboru.
Hvala Magic Craft Shop za pobarvano poletje!


AVGUST
Potepanje po naši ljubi Sloveniji. Odkrivanje vseh lepot in barv naše dežele.
Trenutki zame in za mojo dušo.


SEPTEMBER
Včasih je potrebno imeti malo detektivskega duha, da odkriješ, kdo bo novi član design teama.
Srečo mi je pri Jane's Doodles prinesla Kajcyika. Hvala Jane in hvala Kaja! 
Komplet štampiljk Thankful in "malo" razvajanja. :)
Za veliko veselja.

OKTOBER
Srečna 13. Nekomu nesrečna, moja srečna.
Postala sem dobitnica najslajšega bonbončka pri Anji Ž. Zelena je moja barva.
Hvala ti! 


Sreče ni nikoli preveč in ponovno se mi je nasmehnila.
Tokrat pri Lovely Softgoods, kjer nastajajo največje in najmehkejše torbe.


NOVEMBER
Se odene v najlepše jesenske barve in prinaša nove izzive, nove ustvarjalne dogodivščine
in moje prvo srečanje z ustvarjalkami ter trenutke hvaležnosti.


DECEMBER
Ta veseli december.
Praznično vzdušje in obisk predbožičnega Gradca. Adventni koledar in presenečenja.
Vonj po praznikih in božiču.


Za lep začetek zime, me je v Adventnem koledarju na Instagramu čakala nagrada pri Gerdi Steiner Designs - komplet štampiljk Snowman Friends. Hvala, Gerda!

Miklavž me je presenetil s pošastkotom v Mali ustvarjalnici.
Hvala, Martina!

Zadnje dni starega leta, ko sem odposlala še zadnje praznične voščilnice in
končno uredila in pospravila svoj ustvarjalni kotiček, me razveseli, še vesela novica.
Sem srečna izžrebanka na 175. izzivu CRAFT-alnice -
Zimski venček na voščilnici.
*
Pregled mojega leta 2016 v vseh njegovih barvah
Svetlih in toplih, temnih in hladnih.

Kaj bo prineslo novo?
Bomo videli. Naj bo le v vseh barvah mavrice.
Če sem imela v lanskem letu toliko sreče, se bom letos potrudila, da jo delim tudi z vami.
Kmalu. :)

Hvala, ker si se ustavil pri meni in ker se ti je uspelo prebiti vse do konca najdaljše objave.
Naj bo prijeten vikend in ostanite na toplem ter kaj lepega ustvarite.
Pozdravček, V.

12 komentarjev:

  1. Krasno popotovanje od januarja do decembra...le kaj ti bo prineslo 2017...upam da še več...predvsem pa zadovoljstva, pa ni važno pri kakšnem delu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim,da je bilo leto 2016 pri tebi barvito,tako kot je tvoj blog! Naj bo tudi 2017 tako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je bilo bogato leto! Naj se ta lepa zgodba nadaljuje tudi v 2017! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito potovanje! Srečno tudi v 2017!

    OdgovoriIzbriši
  5. Barvito pisan sprehod skozi tvoje leto. Hvala, ker si to delila!
    Naj bo še naprej tako ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, Valentina, to pa je lepa bera in očitno se te je držala sreča. :)
    Nekje sem enkrat prebrala misel, ki gre v smislu: Sreča je malokrat nagrada. Večkrat je nepričakovano darilo. :)

    Naj je bo v tem letu še več! :)

    P. S.: Zelo podobna objava se mi plete po glavi že par dni, samo zrealizirat jo moram ... Da ne boš mislila, da kopiram. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Neža. Letos je bilo prav posebno leto, ko se me je res držala sreča. Upam, da se nadaljuje in jo bom lahko delila tudi z vami. :)
      Meni ena izmed ljubših misli Pam Brown, ki pravi takole: "Sreča je redko nagrada. Bolj pogosto je povsem nepričakovano darilo."
      P.s: Kar pogumno, bom z veseljem prebrala. In pohiti, mislim, da boš imela kmalu polne roke. ;)

      Izbriši
  7. Res krasno objeto leto 2016, polno srečnih (in manj srečnih) dogodkov. Želim ti še lepše leto 2017.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si zaobjela teh dvanajst mesecev. Vidim, da je bilo kar nekaj trenutkov veselja, navdušenja, da ti pa žal ni bilo prizaneseno z izgubo...
    Valentina, naj bo tudi leto 2017 polno čudovitih trenutkov.

    OdgovoriIzbriši
  9. kako krasno popotvanje, super si si tole zamislila in izvedla, sem čisto navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  10. kako krasno si opisala leto ... super se veselim novih objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep zapis Valentina. Vse dobro v novem letu ti želim!

    OdgovoriIzbriši