sreda, 19. april 2017

Velikonočni zajček

"Bunny kisses and Easter wishes."

Velikonočni prazniki so za nami.
Upam, da ste se najedli sladke potice, velikonočne šunke in pirhov.
In da ste se imeli kar se da prijetno s svojimi najdražjimi.


V mojem barvitem mestu je bilo precej živahno na ta prazničen vikend.
Saj je bilo veliko prijetnih trenutkov, ustvarjanja in barvanja. 
Dobila pa sem tudi poseben obisk.


Te dni se je v naših koncih namreč sprehajal zajček.
Pa ne čisto običajen zajček, temveč ...
velikonočni zajček.


S seboj je prinesel čopič.
Se udobno namestil na našem travniku.
Ter pričel z barvanjem velikonočnih pirhov.


Našel jih je pri Marii na Danskem,
sam pa pripotoval od Gerde iz Amerike.
Na poti do mene se je ustavil še v darilnici pri Klavdiji.


Najprej je pobarval vijoličnega.
Nadaljeval z rdečim in se odločil, da jih bo za letos dovolj.
Zato jih je pustil še nekaj za prihodnje leto.


Čisto po naključju je zavil na obisk še h Kaji in se tukaj
navdušil nad vrtečim vrtiljakom in pikicami.
Zato imajo pirhi pike in se tudi vrtijo.


Vsak pirh se vrti v svoji barvi.
Če ne verjamete pa si le oglejte še na posnetkih.



Upam, da tudi vas spravijo v dobro voljo, tako kot so mene pri izdelavi
in upam, da tudi prejemnike. :)

--------------------------------------

16 komentarjev:

  1. Obe sta zelo lepi. Zajček je zelo simpatični. Super voščilnici za velikonočne praznike. Upam, da ste tudi vi lepo praznovali.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo sta lepi. Še nikoli se nisem lotila tovrstne vrteče voščilnice. Ampak zgleda mi pa super.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, sta lušna ta tvoja zajčka in vrteči jajčki ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo sta mi všeč tvoji velikonočni "vrtavki." Zajčka sta pa prava umetnika v barvanju jajčkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii kako so fletni zajčki! Pa način za barvanje pirhov jd tudi top, se nikjer ne vidi prstnih odtisov:)), samo nastaviš čopič pa je :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. V živo je tako cart, da mi je šlo kar na smeh, ko sem odprla kuverto. Hvala ti lepa za tega zekota, ki je tako prekrasno poštrihal rdeč pirh. HVALAAAAAAA....

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene so tvoji zajčki res spravili v dobro voljo. :-) Zelo lepe vrtečke si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Imaš pa res srečo, da je po tako dolgi poti prišel ravno do tebe. Vidi se mu, da se dobro počuti in se je kar udomačil.
    Simpatični in navihani voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. So me - spravili v dobro voljo namreč, tvoji iskrivi nagajivi zajčki slikarčki. Sem se zalotila, da se z njimi sprehajam po tvojem vrtu in glej ga šment - nekaj vijoličnih in rdečih pack imam na srajčki... si videla, kako me je odneslo v tvojo zgodbo - hvala ti :-)
    Naj bo igriv in nagajiv tudi tvoj današnji dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii, kolk kjut. Hvala, ker se igraš z nami tudi pri Pile it On. Čudoviti sta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni sta, mene pike vedno navdušijo in ti si jih super skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti, zabavni in lepo izdelani sta. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Such sweet cards!
    Thanks for playing at Pile It On!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja kako kjut, le koga ne bi spravila v dobro voljo! Super si ju sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  15. Všećkam 100 na uro. Igrive in navihane voščilnice z aveliko noč si naredila :)

    OdgovoriIzbriši