sobota, 20. maj 2017

Dan Ljubezni

"To je bil tvoj dan ljubezni, najlepši dan, ki ne mine nikdar.
Svet živi za dan ljubezni, dan, ki da ti vse..."
Pepel in kri


Eno leto je minilo.
Čudovit majski vikend je bil.
Čeprav je prehitro minil, bi ga z veseljem podaljšala še za kak dan.
Sonce nam je naklonilo številne tople žarke in lepe trenutke.
Za mnoge je bil ta vikend prav poseben.
In jim bo ostal za vedno v najlepšem spominu.


Maj je bil.
Mesec ljubezni.
Tako je na skupno pot v dvoje vstopila tudi moja prijateljica iz otroštva.
Čeprav so se najine poti po srednji šoli razšle.
In nama čas ni bil naklonjen.
Je bilo tokrat drugače.
Najini poti sta se zopet našli in
z največjim veseljem sem bila navzoča ob njenem dnevu ljubezni.

Ker ne morem iz svoje kože, je nastala poročna voščilnica. 
Tokrat še prav posebej pozorno narejena.
Z ljubeznijo, zánjo in zanj.


V navdih mi je bila voščilnica, ki sem jo opazila pri izjemni ustvarjalki Dariji.
Njeni izdelki so preprosto čudoviti. Narejeni s toliko ljubezni.
Vsakič znova navduši s svojim preprostim stilom:
 nežne beline in naravnega lesa
ter vintage pridiga.

 Sama nisem imela niti enega poročnega motiva, zato sem se znašla po skavtsko.
Na bel papir sem natisnila silhueto para, ki sem jo našla na spletu.
Sprintala sem jo v nežnih sivih tonih, par izrezala in senčila z distressom Antique Linen.
Par postavila na sredino vošilnice v krog, ki simbolizira krog ljubezni
ter ga dopolnila z drobnim srcem.


 Okrasila sem tudi notranjost voščilnice in kuverto.
V notranjosti sem naredila žepek za darilo mlademu paru.
Dodala napis srečno iz kompleta šablon Najlepšega para Sreča na vrvici.
Kasneje pa sem dodala še odtis štampiljke Ustvarjalnega dotika
Ljubezen nikoli ne mine.


 Naj jima bo v lep spomin.
Kajti ljubezen je namočnejša sila, ki povezuje. Naj njuna nikoli ne mine.
In iskrene čestitke ob 1. letu njune skupne poti,
ki sedaj ni več v dvojini ampak v množini.


---------------------------------------- 
Voščilnico prijavljam na:

7 komentarjev:

  1. Prekrasna je in super si se znašla. Tudi notranjost mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, prav tako kot tista, ki ti je bila za navdih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je oranžna barva, ki si jo izbrala za ozadje. Deluje močno in pozitivno. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno, super si se znašla, tudi mene darija vedno očara.

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW!!! Mislila sem da je par iz lesa... SUPER!!!! Sigurno probam. :o) Cela čestitka je zelo lepa. :o) Hvala za navdih. :o) xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je! Tudi jaz sem mislila, da je lesen izrez. Lepo si dodala srček k paru.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo.... srčno in srčkano! Naj jima bo mehko tlakovana njuna skupna pot in naj se vaše poti čim večkrat križajo, Majda

    OdgovoriIzbriši