petek, 22. september 2017

Kozarec svežine

"When Life Gets Sour, Sweeten it with Gratitude."

Poletje se poslavlja.
Le kdaj je pobegnilo in kam se je skrilo toplo sonce?


Dnevi so zjutraj že zelo hladni.
Kozarec svežine nam v teh dneh ne bi prišel več prav.


Bi prej potrebovali že kakšno skodelico toplega čaja z limono.
Saj se prehladi in kašlji kar širijo te dni.


Kljub temu poletju v slovo pokažem voščilnico tresočko z ujemajočo kuverto
in okrašeno notranjostjo, ki je nastala za SWAP domačih ustvarjalk.


V navdih sta mi bili spodnji fotografiji 
svežih rezin citrusov iz filca in pladenj sestavin za pripravo limonade.


Če se dekleta strinjajo, da sem pravilno razumela izziv,
se jim pridružim pri izzivu v CRAFT-alnici.

Res se nisem že zelo dolgo oglasila, saj je september s sabo prinesel obveznosti.
Kar pomeni, da je manj časa za ustvarjanje in posledično tudi za objave. Za vas imam še eno prošnjo. PicMonkey program v katerem sem urejala fotografije je postal plačljiv. 
Za to objavo sem se bila primorana znajti, Sedaj pa iščem dolgoročno rešitev.
Če imate kak predlog ali dobro prakso se priporočam.

Hvala za pomoč in vse vaše komentarje ter obisk.
Lahko noč, Valentina

-------------------------------------

15 komentarjev:

  1. 1. Kar se programa tiče...sorry,žal nimam pojma o čem govoriš, tako da od mene ne moreš prejeti nikakršne pomoči). Sedaj pa citrusi....bacile omenjaš....DIHAJ PROČ.....SEM ZDRAVA in bi taka tudi rada ostala!!!!! Tale tresočka je super, še posebno limeta se mi dopade...

    OdgovoriIzbriši
  2. U, super si pobarvala te citruse in naredila krasno tresočko. Napis se fino ujema z vsebino ;)
    Glede programa pa sama uporabljam PhotoScape, ki mi ga je priporočila Vladka, je zastonj in za moje potrebe zadošča.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaksna svezina veje iz tvoje krasne voscilnice! Danes je pri nas tako toplo sonce, da sem postala prav zejna, ko sem brala tvojo objavo. :))) Grem po kozarec ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, ja, se to ... PhotoScape tudi sama uporabljam po nasvetu Vladke in Helene in je res super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Glede programa, ki je čisto dovolj za naše potrebe, so napisala že dekleta. Nasvet je prišel do mene od Vladke :)
    Ja, počasi bo potrebno začeti višati koncentracije citrusov, da se bacili preveč ne razpasejo :) Krasna in sveža tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito osvežitev si nam pripravila, ravno pravšnjo po delovni športni soboti, ki smo jo preživeli na toplem sončku - škoda, da nisi prišla mimo s pravo limonado ;-)))
    Sama uporabljam iPiccy program, je brezplačen, Si bom pa ogledala tudi predlog deklet pred mano.
    Sončka pošiljam, naj traja in traja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična je :)
    Glede programa pa tako kot so že omenile predhodnice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako krasna voščilnica.
    Hvala ker se z nami igraš v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštno si uporabila limonce in limetke. Bo treba počasi poskrbeti za zadostno zalogo. Jesen se je začela...
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. I, kako lep pogled na osvežilno tresočko! :-) Čudovito si postavila rezine limone in limete. Tudi ozadje si super naredila. Še malo medu v kozarec, pa se virusi lahko skrijejo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. This is a really good idea that you have going on. manufacturing
    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito voščilnico si naredila, uporabila krasne barve in jo super lepo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v uokvirjenem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Opa, dober quote in taka res sveža voščilnica. Moram Duši pokazat, je prav združljivo z njenimi agrumi broškami.

    OdgovoriIzbriši