torek, 17. oktober 2017

Čas hvaležnosti

"Let our heart be full of both THANKS and GIVING."

Vsako leto me jesen znova očara.
S svojo lepoto, barvami in tihim padanjem listov.
Na prav nenavaden način.


Vsako leto se me bolj dotakne.
Naseli se v mojem srcu in me opomni,
da je spreminjanje del življenja.


Kliče me, da si vzamem čas zase,
da se umirim in v tišini opazujem spreminjanje
ter me vabi, da ga sprejmem.


In se nasmehnem življenju.
Da je, takšno kot je, čudovito in barvito
kot jesensko listje.


Jesen je čas hvaležnosti.
Spomni me na to, da sem lahko hvaležna.
Hvaležna za vse spremembe in ponovna srečanja.


Ta so me naučila, 
da ni nič samouemevno, da je vse z namenom in
ravno ob pravem času.

Hvala V. ta je zate iz !
Valentina

--------------------------------------

13 komentarjev:

  1. OOo kako je pa to lepa zahvalnica. Krasno ozadje, prav pašejo te črte na bučo in živo pisano listje. Prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res krasna jesenska zahvalnica. In prav tako nas jesen uči, da nekatere stvari (iz)pustimo. Da se ne oklepamo vsega in kot breme nosimo s seboj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, prekrasna je in kot vedno poleg glavnega motiva občudujem tudi ozadje :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepo si to zapisala o jeseni in tudi mene navdajajo podobni občutki. Jaz pa sem nadvse hvaležna tudi za tvojo čudovito čestitko, ki sem jo prejela včeraj in vsebuje krasno misel in želje. HVALA :) Zelo lepa je ta tvoja zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladka, hvala. Res je ta moj ustvarjalni blog tudi moj dnevniški zapis občutkov. Iz srca in z največjim veseljem, čeprav z zamudo..

      Izbriši
  5. Lep poklon jeseni - v besedah in krasni voščilnici. Tople barve te kar ogrejejo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti pa mene vedno znova očaraš s svojimi voščilnicami, prekrasne barve, ozadje ... povsem pa si me očarala s pošto, ki je prispela k meni, tako ti hvala in res si neverjetna s svojimi presenečenji!

    OdgovoriIzbriši
  7. Naravnost čudovita je, lepih jesenskih barv!

    OdgovoriIzbriši
  8. Your card is perfect for the Cards-und-More-Blog Challenge - thank you for joining us at Cards-und-More-Blog. Nice greetings Christine (DT)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful colors and card! Thank you so much for participating in our pumpkin spice challenge. Hope to see you participate more with us Paper Girls! Thank you, Brittany (DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. WOW wonderful colors, love the backround - Thank you for joining us at Cards-und-More-Shopblog. DT Janine

    OdgovoriIzbriši
  11. Pretty card design full of Autumn and Pumpkin Spice goodness! Thanks for sharing with us at the PaperGirls!

    OdgovoriIzbriši