torek, 14. november 2017

Otroške sanje in branje

"Knjige so sanje, ki jih držimo v rokah."
N. Gaiman

Vsi otroci imajo sanje.
Tisti veliki in tisti majhni.
Se jih še spomnite?
Svojih otroških sanj namreč.


Majhni otroci imajo velike sanje.
Zlesti na velik stol, postati gasilec ali balerina in se naučiti brat.
Veliki otroci imamo majhne sanje.
Biti srečni in početi tisto,
kar imamo radi.


Od meseca junija, 
čakajo kazalke na dan za objavo.
Tiste dni v letu, je pri meni takšna gneča,
da jih nisem uspela prej pokazati.


Ker pa želijo v CRAFT-alnici pobarvan motiv,
mislim, da je prav da končno pokažem, ne enega temveč 24 pobarvanih motivov.
Namenjeni so bili lanskim prvošolcem, ko sem z njimi prvič prehodila pot
od 1. septembra do 24. junija.


Danes so že vsi pridni bralci, ki sledijo svojim sanjam.
Ob koncu šolskega leta sem jim na pikniku v slovo podarila počitniške kazalke.
Tisto popoldne so za nekaj časa postale tudi okrasitev na čokoladnih muffinih,
ki so prvič nastali pod mojimi prsti.


Nisem nek "cukrpek" ali "master chef",
namreč kuhinja in jaz sva samo takrat par kadar iz nje diši mamina kuhinja.
Zato sem bila toliko bolj vesela, ko so uspeli in so bili videti kar vredu,
še lepše pa je bilo videti, ko so jih otroci zmazali za keks.


Upam, da jim knjižne kazalke kažejo pot do njihovih sanj,
tako kot temu navihanemu dečku in simpatični deklici, ki ju je ustvarila Jane iz Janes Doodles.
Njene štampiljke naravnost obožujem in kadar motive pobarvam z distressi,
ti kar oživijo v vseh barvnih odtenkih.


Vsak je malo drugačen, tudi eden ni enak drugemu,
saj so tudi otroci vsak zase poseben unikat
in naj s knjigo v roki sledijo svojim sanjam.


Bodite tudi v unikat in sledite svojim sanjam.
Lep večer, Valentina

--------------------------------------

10 komentarjev:

  1. Uau, čudoviti so! Pa zapis tudi... O okusnost mafinov pa tudi ne dvomim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot mama bom rekla: "Že zadnji cajt, da si se lotila mal peke....mama ne bo večno:-))!!!" So pa te kazalke res dolgo časa čakale na objavo....Le zakaj si jih skrivala!!!!Perfektne so!!!! Še letošnje pokaži, da ti ne bodo segnile do drugega leta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne kazalke! Prav gotovo so v svet branja pritegnile marsikaterega navihanca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uauu prelepe so in zelo si se potrudila za te male bralce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, super, da si jih sama spekla. Toliko večje zadovoljstvo, ko so jih pojedli. Paše pa jim tako na mufinih, kot knjigah ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse je popolno, slastno za trebuščke in očke
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako zelo lepo tršica Valentina - bi se kar zacoprala v enega izmed tamalčkov, ki se skozi leto družijo s tabo ...
    Veš kako lepo mi je začutiti pravo učiteljico in to na daljavo, učiteljico, ki spodbuja njihove in svoje sanje ...
    Hvala, si mi polepšala današnji večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zelo lepo si obdarovala svoje prvošolčke! Čudovito si pobarvala deklice in dečke. Verjamem, da so jih bili ootroci veseli. Tudi sama sem navdušen bralec in se knjižnih kazal vedno razveselim. :-) Rada prebiram tvoje zapise. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja objava me je ganila( joj kakšna cmera sem ), Mojčin komentar pa me je takoj vrnil nazaj na zemljo. Ha ha kako sem se ji nasmejala.
    Čudovita je tvoja gesta, muffinčki z kazalkami so res super darilce. Mislim, da boš do penzije že prava mojstrica peke.
    Lepo si pobarvala motivčke in hvala bogu za naš izziv, saj drugače bi nam jih pozabila pokazat.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole je bilo dela in pol ... pohvalno, krasna darilca si jim pripravila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši