nedelja, 1. julij 2018

Cvetoča poroka

"Poročni valček naj igra, danes le za vaju dva."

Nežen, cveteč in dišeč junijski dan.
Za njun poročni dan.


Za poročni par je prišla želja po škatlici presenečenja.
Za darilo, nekaj nežnega in cvetočega.


Vse ostalo je bilo prepuščeni moji domišljiji,
ki pa ni bila uresničljiva v tako kratkem času, zato sem se morala znajti po svoje.


Idejo po mahu v škatlici sem spremenila v travo.
Ker ni bila prave barve sem jo obarvala z distress oxidom in polakirala z lakom za lase.
Tudi to pride prav, če loviš zadnje minute. :)


Trava mi je omogočila, da sem jo prepletla v poročni obok.
Dodala sem še drobne rožnate in bele vrtnice, saj so bile tematika same škatlice.


In tako na sredino postavila chipboard izrezek, ki ni mišljen kot 3D, ampak je vseeno postal.
Da je obstal, sem ga obložila s kamenčki z dvorišča in dobila poročni obok.


Stranice sem pustila preproste, saj je že sam papir dovolj bogat.
Dodala sem le začetnici njunega imena ter čestitke in lepe želje z odtisom štampiljke.
Pokrov škatle pa dopolnila s srčki, vrtnicami in pentljo.

Pozdravljen, julij! Bodi prijazen.
Poletni pozdrav, Valentina.
--------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:
Najlepši par - Galerija meseca julija

10 komentarjev:

  1. Krasna, nežna cvetlična škatlica. Zame je popolna, ravno prav vsega <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Upam, da imaš kamenčkov na dvorišču še mnogo, za še veliko cvetličnih obodov:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala. Super si se znašla s postavitvijo poročnega para pod obok. :-) Všeč mi je nežna barva in papir z vrtnicami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je kao si se znašla s kamenčki in super obložila izrezek. Tudi ideja s travo in lakom za lase nista švoh ;). Škatlica je fnatastična in res ne potrebuje dodatne dekoracije po robovih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je...nežna in romantična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si združila vse detajle, prelepa romantična škatlica! Hvala ti tudi za vse namige oz. bližnjice pri izdelavi :-)
    Čudovit dopust ti želim in obilo trenutkov za polnjenje baterij.Pa še namig - pri meni na blogu se skriva bonbonček, morda bo ravno tebi polepšal počitniške dni, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. krasni namigi in prečudovita škatlica, res krasen obok s parom!

    OdgovoriIzbriši
  8. Valentina!! To je tvoja zadnja objava...že 100 let nazaj! :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina! :) Hvala za obisk in komentar. In ja vem, grozna sem.. Že več kot mesec je od zadnje objave, ampak v opravičilo, sem jo ravno pisala :P

      Izbriši
  9. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši