četrtek, 14. april 2022

Mala slikarja

 "This Easter may your chocolate bunnies be as sweet as our friendship."

Pomlad je v polnem razcvetu.
Vsa v cvetju in pisanih barvah ter 
v pričakovanju Velike noči.

Občutek pa je tak, kot da smo še včeraj delali božične voščilnice
in se pripravljali na božične praznike,
kaj pravite?

 V resnici pa nas le še nekaj dni loči
do Velike noči in velikonočnih praznikov,
ste pri vas že pripravljeni?

Pri meni je vsako leto občutek, 
da pride vedno na hitro in prehitro,
 pa čeprav je letos po koledarju res pozno.

Še dobro, da me kdaj pa kdaj kakšen izziv predrami,
da se ustavim in začnem potem premišljevati o prihajajočih praznikih.
Tokrat me je prebudil nov izziv z zelo ljubkimi štampiljkami Hello Bluebird.

Tako zelo ljubki in simpatični motivi so mi,
da seveda niso smeli manjkati v mojih zbirki štampiljk,
tokrat sem izbrala dva majhna in ljubka slikarja.

Ti so se mi zdeli idealni za prvi njihov izziv.
Pastelne barve, ki so mi že nekaj časa zelo ljube in
fotografija za inspiracijo je kar klicala po velikonočni voščilnici.

In tukaj sta ljubka mala slikarja,
ki sta začela z velikonočnim barvanjem pirhov,
v družbi s prijatelji so prazniki in pomladni dnevi še lepši.

Tudi vam želim čim lepšo pripravo na velikonočne praznike.
Pozdravček, Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam:

Vesela hiška - Izziv #29: Pomlad
Papirčkarice - Darilnica Klavdija - Izziv #70: Velika noč
Hello Bluebird - Color Challenge #1: Pastel colors
Scrapping 4 fun - Challenge #211: Spring

4 komentarji:

  1. Ooo kako sta luštna! Ja, tudi meni se zdi, da so ravno minili božični prazniki...

    OdgovoriIzbriši
  2. Valentina, kar se je ne morem nagledati. Prečudovita je!
    Tebi in vsem tvojim želim lepe, mirne in upanja polne velikonočne praznike <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Adorable card! Love the cute image!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT (Owner)
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena pomladna krasotica. Vendar bi te rada spomnila, da lahko v našem izzivu v Veseli hiški sodeluješ z največ tremi voščilnicami. Hvala. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši