sobota, 23. julij 2022

Bela pianistka

 "The piano keys are black and white,
but they sound like a million colors in your mind."
Maria Christina Mena

Čisto bela.
Tako zelo nežna.
Preprosto pravljična.

Zanjo.
Belo pianistko.
Rojstnodnevna voščilnica.

Črno bele tipke, po katerih se sprehaja in izvablja najlepše melodije
so mi bile v navdih pri izdelavi voščilnice ter darilo zanjo izpod rok Voleske,
ki s svojo broško pravi Moj klavir je lahko balon

Najnežnejše melodije so mi igrale v ušesih, ko sem ustvarjala belo voščilnico 
za junijski izziv v skupini Premium CRAFT Room.
Tebe pa že čaka nov julijski poletni izziv. 

Včasih melodije poletijo v nebo,
spet drugič od srca do srca, ta voščilnica pa od mene
k moji dragi glasbeni prijateljici.

Glasba je njena moč, ki jo utrjuje in navdihuje.
Je njeno življenje in ljubezen, prav tako kot je moje ustvarjanje voščilnic.
Tokrat je večino pripomočkov uporabljenih iz trgovine Premium CRAFT Ustvarjalni sladkorčki.

Naj jo vesele melodije spremljajo vse življenje
in naj ponosno stopa korak za korakom
po vseh glasbenih poteh.

Z željo, da naj bo pogumna, samozavestna,
trdna kot diamant, ki se nikdar ne zlomi
in nežna kot bele tipke na klavirju.

Naj igra glasba v najrazličnejših barvah in vas popelje v najlepše kotičke vašega sveta.
Pozdravčke v poletne dni želim, Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
Vesela hiška - Izziv #31: Pravkotnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar