sobota, 27. avgust 2022

Boho poročna kuverta

 "I have found the one whom my soul loves."
Song of Solomon

Sproščen in prijeten 
ter navdihujoč četrtkov jutranji klepet je
spontano pinesel željo, da ustvarim boho poročno čestitko.

Izjemno počaščena,
da mi je poročna priča zaupala to nalogo,
da ustvarim poročno čestitko v obliki kuverte za njegovo sestro.

Priznam, da sem bila prijetno presenečena.
Ob tem pa tudi postavljena pred izziv,
če mi bo uspelo.

Mladosten Boho stil
Sproščen, prijeten in navdihujoč.
Tako svoboden, kreativen mi je dal ustvarjalni navdih.

In svobodo, ki me je kar popeljala v ustvarjanje.
Resnično sem bila navdahnjena nad tako raznolikimi elementi,
vse od nežne čipke, lovilcev sanj, makramejev pa vse do pampaške trave.

Pod moderen poročni obok,
ki sem ga okrasila s cvetlicami, vejicami ter peresi
sem postavila mlad poročni par s čestitkami.

Na drugo stran kuverte sem postavila
prav tako s cvetlicami in peresi okrašen obok ter
dodala luno, ki spominja na lovilca sanj.

Luno sem okrasila s cvetjem in
čisto preprostima poročnima željama
ter dodala vejice iz paus papirja ter puhasto perje.

Čudovitemu poročnemu Lemoncraft papirju,v nežno oranžnih tonih s čipko,
ki so sedaj na voljo tudi v Premium CRAFT Ustvarjalni sladkorčki, sem dodala le še poročna prstana,
kot znak poročne zaobljube in kuverto povezala z zlato pentljo.

V notranjost kuverte sem v žepek dodala s čipko okrašen list.
Nanjo sem s štampiljko odtisnila poročno voščilo
Iskrene čestitke ob poroki.

Nanj sem dodala še objemajoč poročni par,
poročna priča je imela tako še vedno dovolj prostora za zapis
svojih želja ob poroki ali pa samo podpis.

Na drugi strani kuverte je bil prav tako žepek
in prostor za denarno darilo ter USB ključek z vso digitalno okrasitvijo poroke,
za katero je poskrbel poročna priča in je bilo darilo ob poroki.


S poročno kuverto, ki je v prijetnih in toplih, že skoraj jesenskih barvah,
vam želim prijetne zadnje poletne dni.
Pozdravček, Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
Najlepši par: Galerija meseca avgusta
Papirčkarice - Darilnica Klavdija - Izziv #74: Čipka

Ni komentarjev:

Objavite komentar