ponedeljek, 31. oktober 2022

Čarovniška noč

 "The Witching hour is near. Come on let's make a spell!"

Noč čarovnic.
Prava čarovniška noč, 
ki ima danes res svojo moč.

In ker se bliža čarovniška ura,
je bil danes čas za ustvarjalno zabavo 
na moji ustvarjalni mizi.

Čas je bil za prvi čarovniški urok,
a ker sta tako mačkonka in čarovnica Wryn ljubki,
ni nastalo nič strašnega.

Čeprav praznika pri nas ne praznujemo,
se tokrat nisem uspela upreti tej ljubki čarovnici,
ki sem jo dobila kot digitalno štampiljko.

Dolgo časa sem odlašala,
ker nisem imela pravega tiskalnika in
pravega barvnega medija za barvat digije.

Tokrat pa sem se lotila barvanja motiva
z novimi Copic alkoholnimi markerji in ugotovila,
da se lepo ujamejo z digitalnimi štampiljkami.

Čisto navdušena
Prava mala čarovnija se je zgodila
in čarovnica Wryn svojo voščilnico je dobila.

A ker danes lubi Slovenci praznujemo prav poseben praznik,
voščim iz srca: "Živel dan slovenskega jezika!"
 da nikoli ne pozabimo na slovensko besedo.

Slovenski pozdrav,
Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
Cardz 4 Galz - Challenge #184: Halloween or Anything in Halloween Colors
Papirčkarice - Darilnica Klavdija - Izziv #76: Jesen in noč čarovnic
Sweet Stampin' Challenge: Halloween/ The Colours of Halloween

2 komentarja:

  1. Zelo lepo. Prav prijazna izgleda ta čarovnica. Všeč so mi uporabljene barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. A wonderful witch, a super card. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Galz. Caz. DT

    OdgovoriIzbriši