petek, 4. november 2022

Praznična sovica

 "Cold weather and feathered hugs makes happy season."

V tišini.
Hladnega večera,
ko mrak pade na zemljo.

Se v objemu noči in
pod zvezdnatim nebom prebudi
majhna in ljubka sovica.

Se usede pod zimsko smerečico
in prešteva zvezde na nebu ter
čaka na praznične dni.

S tole prikupno sovico
sem se podala v nov ustvarjalni izziv, 
h kateremu se pridružujem drugo leto zapored.

Pri My Favorite Things so pripravili velik ustvarjalni izziv,
ki je vsako leto ob koncu leta pravi vrhunec za ustvarjalke po celem svetu.
To je Card Design Superstar 2022!

Praznična sovica je moja prva voščilnica,
ki jo prijavljam na izziv v kategorijo
 Clean and Simple Genius.

S pomočjo rezalne šablone v obliki trikotnika sem si izdelala stencil šablono 
in nato z Distress Oxide Inki ustvarila prav zared pravljično ozadje,
po barvni kombinaciji, ki sem jo našla pri Kristini Werner.

Takšne voščilnice so mi res najljubše.
Malo barvne čarovnije in pobarvan ljubek motiv.
Pa je voščilnica pripravljena, da poleti v praznične zimske dni.

Veselim se prazničnih dni in  novih ustvarjalnih idej ter priložnosti.
Pozdravček, Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
MFT Card Design Superstar 2022: Clean & Simple Genius

Ni komentarjev:

Objavite komentar