ponedeljek, 19. december 2022

Zimzelena smrečica

 "There is nothing cozier
 than a Christmas tree all lit up!"

Le še 5 dni je pred nami,
ki nas ločijo do tako pričakovanega
meni najlepšega prazničnega, božičnega dne.

Danes je zimzeleni dan,
dan, ko se ljudje odpravijo na lov
za najlepšo smrečico za njihov dom.

In čeprav je dandanes
veliko hiš okrašenih s smrečico
že v začetku decembra, ta običajno ni prava.

A marsikdo,
si vseeno še vedno za praznike
postavi pravo, živo rezano, zimzeleno smrečico.

Tudi meni ni lepšega vonja,
ko za praznične dni, v dnevni sobi zadiši
 po sveži smrečici, kar pomeni, da je prazničen dan blizu.

Tokrat sem smrečico ustvarila
s pomočjo stencil šablone krogov in 
po predlogi skice pri My Favorite Things.

Glede na to, da želim v prazničnih dneh
razveseliti čim več ljudi, dnevi pa mi neizbežno hitijo in
niso še vse praznične voščilnice pripravljene, je bila ta ideja zelo hitra in uporabna.

Dodala sem le še zelo ljubek motiv
jesenske miške MFT, ki sem jo spremenila v praznično
in ji v roke podala božično drevce.

Pika na i
pa so zlate zvezdice in
najlepše praznične želje Najlepšega para.

Če tudi tebi primanjkuje prazničnih voščilnic,
je tukaj zelo simpatična ideja in prijazen opomnik, da imaš še vedno čas,
da poiščeš pravo zimzeleno smrečico.

Želim vam mirne predpraznične dni.
Pozdravček, Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:

MFT - Sketch Challenge: #624
Vesela hiška - Izziv #37: Prazniki
Najlepši par: Galerija meseca decembra
CRAFT-alnica - Izziv #326: V zadnjem trenutku
Fab'n' Funky Challenges - Challenge #563: Last minute Christmas

5 komentarjev:

  1. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica ! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako domiselna in prikupna voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno, domiselno in lepo barvanje....sem še kaj pozabila??? Hvala za tvoj obisk v Craft-alnici!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši