sreda, 11. oktober 2023

Rožnati božiček : Božič vse leto - Oktobrska skica 52 CCT DT

 "Ho ho ho, it's pink October!
Dear Santa, please send pink presents and good news."

Pozdravljeni v rožnato in 
dobrodelno obarvan mesec oktober s
prazničnim izzivom pri 52 Christmas Card Throwdown.

Predolgo je minilo od zadnjih besed,
ki so bile zapisane tukaj v mojem
Barvitem male mestu.

Življenje se zgodi in
nič ne vpraša, temveč teče ter
gre čisto po svoje.

A tokrat sem se za trenutek ustavila.
Spodbudil in in opomnil me je rožnati oktober
ter tokratni izziv s skico.

Ker gre za dober namen.
Ker lahko podarim rožnato pentljo,
prav takšno kot jo znam sama najbolje narediti.

V obliki voščilnic
so nastale praznične voščilnice
z rožnatim božičkom in rožnato pentljo.

V soboto je bil prav poseben in en krasen dan
za vse nas ustvarjalke, ki rade ustvarjamo, saj smo praznovale
SVETOVNI DAN IZDELOVANJA VOŠČILNIC.

Prvi izziv v mesecu oktobru se glasi.
Izdelaj praznično voščilnic po skici, zato te povabim,
da se nam pridružiš še ti.

A tokrat te res še posebej srčno vabim, 
da voščilnice, ki jih narediš, tudi podariš v CRAFT-alnico,
za dober namen in Europa Donno.


Prav vse zagotovo vemo,
kako je izdelovanje voščilnic terapevtsko tako za našo
ustvarjalno dušo, kakor tudi naš telo, ko skušamo biti svoje bitke življenja.


In tako so nastale moje letošnje rožnato obarvane
praznične voščilnice z rožnatim božičkom
in rožnato pentljo. 


Si že videla rožnatega božička?
Sama sem ga postavila na vesele praznične voščilnice,
ki bodo šle za dobrodelni namen.


Med njimi pa je eden prav poseben.
Zamujal je tako kot jaz in se pozabil obleci.
Ali najdeš med njimi vsiljivca? :)

HVALA vsem, ki še vedno pokukate v moj ustvarjalni svet,
se ustavite in pustite prijazen komentar ter
me pogrešate na ustvarjalni blogih.

Še malo in bo teden naokrog ter sobota in z njo nove praznične voščilnice.
Do takrat pozdravček, Valentina

------------------------------------
Voščilnico prijavljam:
MFT - Color Challenge: #220
CRAFT-alnica - Izziv #345: Europa Donna
Najlepši par: Galerija meseca oktobra

5 komentarjev:

  1. salut Valentina, quel plaisir de te revoir, ta carte est super sympa, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so. <3 Božičku krasno pristaja roza barva, kdo bi si mislil?! hihihi

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z rožnato pentljo na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako vesel in simpatičen Božiček v roza opravi. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se pridružila dobrodelni CRAFT-alnici.
    Valerija, gostja ustvarjalnega tima

    OdgovoriIzbriši
  5. Valentina, čudovite so tvoje rožnate voščilnice :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
    Vesela sem, da si se pridružila ustvarjanju v posebni CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši