sobota, 14. december 2019

Praznični december

"December.
Mesec veselja, sreče in za dokončanje tistega, kar smo začeli."

Decembrski upi.
Za ta december imam veliko upov...
Majhnih, srčnih upov.


Pogosteje preživljati čas z družino. 
Se večkrat družiti s prijatelji.
Uživati v dobrotah. 


Širiti prijaznost. Velikodušno podarjati iz vsega srca.
Da ne pozabim, kaj pomeni adventni čas, čas pričakovanja
in podarjanja ljubezni.


Ujeti čimveč nepozabnih spominov.
Razmisliti, kaj mi je prinesel mesec december
in leto, ki se poslavlja.


Zaključiti album spominov z občutkom miru,
topline in ljubezni do vseh, ki bodo z mano ta December in so bili v letu 2019.
A vse ne gre vedno po načrtu. Smo že na sredini decembra in nič ni tako kot si želim.
Dnevi gredo prehitro mimo...


Zato HVALA Anji in njenim Drobtinicam,
da sem se vsaj malo ustavila in ustvarjala za dušo.
In podarila snežinke v izmenjavi okraskov.


Čas za mojo ustvarjalno in bralno dušo.
V knjižnici me je ustavila in navdihnila ta misel.
Pa sem jo kar uresničila.


Danes zvečer pa sem si vzela čas zase in za vas.
Moje blogarke, spremljevalke, ustvarjalne prijateljice in številne izzive.
Pogrešam moj, vaš, naš ustvarjalni raj ter zamujam v malo šolo prazničnega ustvarjanja.
Upam, da bom končala razred in šolo pa čeprav s popravnimi.
Začenjam na sredini nalog, s številko 5 in obeski snežinkami.
HVALA vam, ker me še vedno spremljate!


Prijeten decembrski večer želim.
Valentina

Obeske snežink prijavljam v:
--------------------------------------
CRAFT-alnica - Izziv #250: Snežinka
Najlepši par - Galerija meseca decembra
Vesela hiška - Izziv #1: Praznično vzdušje
Adventna pravljica ART MBR - Izziv #1: Snežinka
Veselodecembrski izziv #3: V modrem

10 komentarjev:

  1. Najprej sem na široko pogledala, ko sem zagledala lepo modro snežinko v moji galeriji, potem pa se lepo sprehodila skozi tvojo objavo. Strinjam se s tabo, da poleg vsega, kar nam ne dovoljuje ustvarjati še več, december še bolj hitro teče od ostalih mesecev. Vsakega malo si je potrebno privoščiti. Žene, mame, babice...se vse preveč razdajamo drugim. Čimveč ustvarjalnih trenutkov, pa pritisni še kaj na moj gumb izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito praznično vzdušje v Veseli hiški si pričarala z modrimi snežinkami. Hvala zanje in hvala za zelo lep zapis. :-) Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne snežinke si naredila. Dotaknila pa se me je tudi misel, ki si jo delila z nami... Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa Valentina, kako lepo napisano. Tudi meni je misel dala misliti. Zelo luštna ideja z izmenjavo okraskov, tvoje snežinke- obeski so čudovite! Lepe praznike ti želim, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  5. Modre snežinke na tvoji smrekici so preproste, a z napisanimi željami obogatene. Naj se tvoji upi uresničijo...
    Hvala, da si znami v Veseli Hiški in naj se te sreča dotakne.
    Lepe praznike. Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo obeske si naredila :-))
    Vesela sem, ker s svojo snežinko sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe snežinke. Pa čudovite misli si zapisala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljuba Valentina, ti sama iz prve roke veš, da naloge niso vse, da tiste, ki nastajajo počasi, z zamudo velikokrat prinesejo nekaj novega, predvsem pa so srčne, kot tvoje snežinke.
    Hvala za tvojo "bucket list", bom večino želja prepisala na svojo ...
    Hvala ker si in hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški!
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooooo, kako lepi okraski, zelo so mi všeč tudi fotografije, na katere si ujela sence vejic in snežink. Lepo! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite snežinke. pa tako lepo si napisala. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga
    Srečno in zdravo 2020

    OdgovoriIzbriši