torek, 31. december 2019

Tkano srce - Julehjerte

"Love is best when you give it away."

Čudovito sporočilo.
Za praznične decembrske dni.
In modrost za vsak dan življenja.


Že lansko leto me je navdušila umetnost hygge.
Skandinavski način dobrega življenja po dansko.
V novem letu pa se ga bom trudila uresničiti.


V tem hitrem času, ko se vse odvija neizmerno hitro, 
s svetlobno hitrostjo, pozabimo na polno
doživljanje in ohranjanje trenutkov.


Zato sem ustvarila tkana srca iz mehkega filca,
da bi začutili pravi pomen božičnih praznikov, podarjati ljubezen.
Srca sem podarila v izmenjavi okraskov pri Anji in njenih Drobtinicah.


Tkana papirnata srca
v obliki košaric ustvarjajo otroci
zbrani z družino okrog mize kot priprava na božič.
Tkana srca so tako najpopularnejša božična dekoracija na Danskem.
Najstarejše pleteno srce je ustvaril sam pravljičar Hans Christian Andersen,
ki je še danes ohranjen v njegovem muzeju.


Po danski božični tradiciji so tkano srce v obliki košarice obesili na smreko.
Košarico pa napolnili s sladkarijami. Moja srca nimajo sladkarij.
So pa narejena z veliko ljubezni.


Podarite ljubezen v teh prazničnih dneh.
Podarite jo drug drugemu in ne pozabite nase.
Imejte se radi.
Valentina

1 komentar:

  1. Hvala ti za to srčno objavo in razlago, ki sem jo z veseljem prebrala. Jupi, spet vem nekaj novega. Všeč mi je, da si izbrala filc in tvoja prepletena srca so čudovita.

    OdgovoriIzbriši