nedelja, 31. maj 2020

Cvetoči maj

"Let us be grateful to the people who makes us happy;
they are the charming gardeners who make our souls blossom."
Marcel Proust

Mesecu maju v pozdrav.
Ves cvetoč se je bohotil pri nas
in opajal s čudovitim vonjem pomladi.


In prinesel novo pomlad za našo rožnato deklico.
Za njenih skoraj 30 cvetočih pomladi, 
ko stopa po novih poteh.


Za osrednji motiv sem izbrala cvetočo deklico Stamping Bella,
Garden Girls Orchid, saj je dobila v dar cvetočo orhidejo,
da ji polepša njen rojstni dan.


Odela sem jo v njene rožnate barve,
da je deklica zacvetele in se bohoti v vsem svojem razcvetu.
Za piko na i pa dodala še nekaj bleščic z Wink of Stella markerjem.


Nato sem uporabila novo rezalno šablono Najlepšega para
z voščilom vse najboljše in se poigrala še s foamirano peno
ter ustvarila tri cvetove orhideje.


Rezalna šablona orhideje se krasno ujame s cvetočo deklico.
A še sedaj se mi toži po štampiljki orhideje, ki sem jo zamudila pri Tini.
A kljub temu v maju cveti na mojem blogu.


Za praznične in rojstne dni,
da spremljajo cvetoče poti, brez skrbi
in da se na njih sonce blešči ter najlepše spomine budi.

Želim vam lepo in cvetočo nedeljo.
Valentina
--------------------------------------

4 komentarji:

  1. Tebi se toži po štampiljki, meni pa po rezalni šabloni orhideje. Skupaj pa imava komplet. :-) Krasno cvetočo voščilnico si izdelala. Hvala, ker si s tvojo roziko okrasila Veselo hiško. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna roza lepotička. Zelo lepo pobarvana štampilka in res krasne orhideje, ki so pika na i. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit motiv, ki ga cvetovi orhideje še dodatno obogatijo.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je lepa, se je kar ne morem nagledati :)
    Čudovita rozika je nastala.
    Želim ti lep dan. Nataša

    OdgovoriIzbriši