torek, 5. maj 2020

Klavirske melodije

"Life is a song. Love is the music."

Bil je maj.
Pisalo se je leto 2015,
ko sem ustvarila glasbeni komplet.


Voščilnica v obliki klavirja za pianistko
in drobna pozornost, darilo ob njenem rojstnem dnevu,
glasbeni uhani s prstanom.


Tisto leto sem začela zares odkrivati ustvarjalni svet.
Čudoviti svet papirčkanja, svet štampiljk in vseh mogoči pripomočkov.
A ker vsega tega nisem imela, sem se znašla po svoje, na roke.


Ena izmed ustvarjalk, mi je poslala izrezek, nalepko čudovitega violinskega ključa.
In ker mi ga je bilo škoda uporabiti, sem ga uporabila kot šablono,
preko katere sem osenčila ozadje, izrezek pa imam še. :)


Njen rojstni dan pride šele konec meseca,
a izziva v CRAFT-alnici in Veseli hiški sta me izzvala, da vam pokažem ta komplet,
nekaj iz mojega ustvarjalnega arhiva, kar še nisem.


Vse do danes je prijateljica še vedno tesno povezana z glasbo.
Spremlja jo namreč še vedno na vsakem koraku, saj je postala učiteljica glasbe,
ki ima rada cvetje in s pomočjo že pripravljenih cvetov iz papirja, sem sestavila svoj prvi cvet.


Lansko leto pa sem po večkrat neuspelih poskusih,
le prisluhnila koncertu Pomladna romantika, ki se je odvil v čarobnem ambientu 
pri Drevesni hišici v mestnem gozdu Celje v izvedbi Mance in Zale.

Drevesna hišica v mestnem gozdu Celje

Upam, da kmalu spet prisluhnemo veselim melodijam.
Do takrat pa prisluhnite melodijam narave.
Valentina
--------------------------------------

9 komentarjev:

  1. Pri klavirju se moj pogled in duša vedno stopi.....inštrument, ki mi je zapisan v gene (razen ta moj revež, ki stoji v kotu dnevne sobe in milo prosi, da naj se spet usedem in začnem študirat te črno-bele tipke...zaenkrat brišem samo prah....ja...bo...spet enkrat...za mojo dušo)....Res pa ni čisto nič čudno, da si se razvila v tako ustvarjalko, če so bili že tvoji začetki perfektni...darilce ustvarjeno za obdarovanko.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit komplet. Vedno z veseljem prebiram objave na temo glasbe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen komplet, ki glasbenim navdušencem pogreje dušo in rožica razveseli srce. Hvala za obisk v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno darilce si pripravila, Hvala, ker si ga pokazala v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja glasbena voščilnica in zelo lep nakit za zraven :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit glasbeni komplet si izdelala. Voščilnica v obliki klavirja mi vedno ogreje srce. Krasno si okrasila klavir z violinskim ključem in prelepim cvetom. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen komplet si ustvarila, hvala , ker ga deliš tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit klavirček, ki ga krasi lep cvet.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši