ponedeljek, 5. februar 2018

Med oblaki

"May your clouds be precious gift that bring 
showers of happiness."

Zunaj sneg in vsi na snegu.
V moji glavi pa simpatični zajčki na travi.
Nastala je čisto pomladna voščilnica.


Tako sem upirala ideji na CRAFT-alnici in drseči voščilnici.
No sedaj pa mam, sem morala poskusit še to idejo.
Boste rekle, ta res ne ve kaj bi rada. :) 


Saj vem, zgleda čisto preprosto.
Ampak ko bi vedele, koliko preglavic mi je povzročila.
Uf, na koncu pa mi je tako simpatična, da jo bom s težka dala iz rok.


Vendar vem, da bo nekoga zelo razveselila.
Še posebej, ker bo pravo presenečenje, ko ugotovi, da se premika.
In da skriva še srčno sporočilo.


A niso simpatični in ljubki ti spomladanski zajčki.
Kot naša tri peresna deteljica, ki jo tvorim skupaj z mojim dvema prijateljicama.
Navihani, nasmejani, radovedni ter včasih z glavo nad oblaki.


Spomladanska in zaljubljena bosta tudi moja bonbončka,
Že pripravljena čakata na praznični četrtek in srečni izžrebanki, zato, če te mikata, nikar ne odlašaj.
Pusti komentar ob praznovanju 2. rojstnega dneva v Barvitem malem mestu.


Želim vam prijeten teden in lepo popoldne,

18 komentarjev:

  1. Fabulous interactive card. Thanks for joining our "Birthday Balloon" Challenge @ Little Red Wagon !

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, sem vesela, da si se lotila tega izziva in potem naredila še eno, tokrat bolj komplicirano, drsečko. Krasna je in tako nagajiva s temi zajčki. Vidiš, včasih je lušno, če te podrezamo iz cone udobja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kakšna super voščilnica. Tale je pa zame nekaj čisto novega in že razmišljam kako se je lotim. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in nam dala novo idejo za ustvarjanje.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si naredila in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Valentina, verjamem, da ti je voščilnica delala preglavice. Je pa tako ljubka, da bo verjetno kdaj še nastala kakšna. Lepo si se poigrala s temi živalcami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, krasna drsečka, prav nekaj posebnega. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. u tale tip voščilnice me mika že nekaj časa, tebi je prekrasno uspela in je luštna za pojest :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O kako lepa voščilnica :) Super motiv
    Bonbončkov pa se ne branim
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous card and nice colouring. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Hm, meni pa ni jasno kako to deluje:)! Izgleda pa super, tudi zajčki so tako luštni, da ti čisto verjamem, da bi si jo obdržala kar zase :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  12. I love cards that move and this one is absolutely darling! love cards that move and this one is absolutely darling!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako zelo so simpaticni tvoji zajcki, prejemnika pa caka pravo presenecenje! :) Zelo zelo lepa voscilnica je. Pa bonboncka ... mmmm, sladka ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kok so tile zajčki cart :). Pravopomladno navihanost si pokazala, čeprav je zunaj sneg. Bonbončka sta pa njamiii :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Očarljivi zajčki, navihani kot so najbrž tudi tvoji prvošolčki :-) Imenitne barve si izbrala in barvanje - prelepo!
    Hvala ker svojo lepotičko deliš z nami v galeriji Scrapping4fun, Majda

    OdgovoriIzbriši
  16. ooo kako krasna "slider" voščilnica :-)) Izplačalo se je, saj so tile zajčki prav simpatično razposajeni.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely slider card. Beautiful background.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  18. So sweet lovely card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši