petek, 23. februar 2018

Praznična VII. Najlepše polarne želje

"Do what makes you sparkly inside."
Jane Lee Logan

Sem vedela, da bo enkrat prišel ta dan,
ko mi ne bo uspelo pokazati praznične voščilnice v petek.
In je prišel ter z njim tudi moje razočaranje.


Želja je bila, vendar ni bilo prave energije, da bi sedla za ustvarjalno mizo.
Pustni vikend je bil vesel, zabaven in imela sem se prijetno in tako je ur za ustvarjanje zmanjkalo.
Teden pa je bil tako pester in poln dogajanja, da mi ni uspelo.


Danes sedma praznična voščilnica,
kljub temu da prejšnji petek ni bilo objave, saj sem se odločila,
da jo vseeno naredim, ko si vzamem malo več časa in vam jo nato tudi pokažem.


Po MFT skici in njihovim papirjem sem izdelala voščilnico s polarnim medvedom,
 in ostala v modrih odtenkih, kjer sem medvedku ozadje posula z zvezdami
ter prikazala polarni mraz, ki nas čaka v prihodnjih dneh.

Zasnežene pozdrave iz našega konca v prijetno tople ustvarjalne sobe
in lep večer vam želim,
Valentina
-------------------------------------

16 komentarjev:

  1. Ob tako ljubki voščilnici te je razočaranje prav gotovo minilo :) Lepa razporeditev in ljubek motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lušten medved na lepi podlagi in super postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  3. A fantastic card. Perfect use of the sketch and paper. thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Valentina, nikar ne bodi preveč razočarana, saj imaš sedaj novo priložnost - da nadaljuješ kljub temu. Včasih ej to še večji izziv. ;) Verjamem, da ga boš uspela uresničiti. Naj ti bo ta čudovita voščilnica spodbuda in navdih, saj verjamem, da nam boš pokazala še cel kup simpatičnih prazničnih voščilnic. Ti samo nadaljuj. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj veš: izjeme potrjujejo pravilo in to je le izjema. Z dobro voljo naprej. Lušna voščilnica z medvedkom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Valentina, naredila si res fantastično voščilnico.
    Ne bodi preveč razočarana, zagotovo še ti bo uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako luštkana voščilnica. Všeč mi je postavitev. Glede izziva pa ne bodi preveč žalostna...

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a lovely card - I love that cute bear, thank you for playing along at fab'n'Funky challenges this week hugs judith x

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo ljubek medvedek in pikasto ozadje mu krasno pristaja - kot da bi snežilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dan ima premalo ur, da bi nam vedno uspelo uresničiti vse, kar si zamislimo. :-)
    Tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Krasen medo in lepo ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito voščilnico si naredila :-)) Simpatičen medo!
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne glede na to, da ti v petek ni uspelo, pa si vseeno asica, da si jo naredila. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  13. ja včasih pride tak teden, pač ne gre, pa kdaj drugič nadoknadimo. Tale tvoj medo je tako lep, da bi ga kar posvojila...čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  14. Nadvse luštna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši