petek, 2. februar 2018

Praznična IV. Veseli lisički

"You can never be too cozy when the weather turns cool!"

Pa smo ga dočakali.
Tisto belo stvar, ki se ji reče sneg.
Končno, saj je bil že čas. :)


Otroci so vriskali od veselja
in skozi okno opazovali naletavajoče snežinke,
ki so z belo preprogo prekrile okolico šole.


V razredu nam je bilo prav prijetno toplo.
A se že veselimo ponedeljka, da si nadenemo šale in se podamo skupaj na sneg, 
da nam bo prijetno toplo pri srcu.


Še vedno vztrajam pri prazničnem izzivu, ki ga lovim.
Tokrat sem se poigrala z objemajočima in veselima lisičkama.
Ti se prijetno stiskata in delita velik topel šal.


O tem, kakšno dogodivščino sem imela,
da sem se prisankala do doma, pa kdaj v živo. :)
Vem pa, da bo zato vikend bel, zasnežen ter ustvarjalen.
Nič lepšega si ne bi mogla zaželet.

Uživajte v zimskih radostih in za ustvarjalnimi mizami.
Pa prijeten vikend želim,
Valentina
-------------------------------------

21 komentarjev:

  1. Quelle adorable carte Valentina, ce petit couple est si mignon, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo sta luštni lisički! Sem vesela, da si se pozdravila in da boš lahko malo uživala tudi v snegu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Valentina, sneg je prinesel res veliko veselja (no, nekaterim tudi nevšečnosti - pa se raje držim pozitivnih stvari). Čeprav sem sedaj že navsezgodaj kidala, sem vseeno vesela, da imamo končno sneg.
    No, sedaj pa še k tvojima ljubkima lisičkama. Topla in cart voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii kako sta lepi! Ti dve lepotici sta še vedno na mojem seznamu želja in ko vidim tako lepo čestitko.. joj mislim, da bodo kmalu pri meni :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ja, Zima Zima bela nam ga je nasula ... Pošteno pošiljko smo prejeli in pri nas ga še vedno sipa ...
    Simpatično voščilnico si naredila, kot nalašč za vremensko stanje, da se lisički stiskata skupaj :-)) Všeč mi je tvoj "košček papirja".
    Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti 2 lisički sta res tako luškani. Sneg je sicer povzročil malo težav, pa smo ga vseeno veseli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolk je luštna :)
    Sneg ja povzroča težave ampak z mojo Julijo sva ga bile neizmerno veseli.

    OdgovoriIzbriši
  8. A sweet card and perfect for the challenge. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako simpatični lisički... Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a sweet card, nicely composed. Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges.
    Buffy (DT) x

    OdgovoriIzbriši
  11. Valentina, strašno simpatična je ta tvoja voščilnica. Ljubki lisički, pikast papir pa me vedno navduši. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Cute image and great coloring. Nice use of the distribution of the two colors in the challenge, staying with the "All and Only". Adorable card and thanks for sharing with us at Color Dare this week. Please come back for our future weekly challenges.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako cart sta tvoji lisički na imenitnem ozadju - uživajte danes, mi se na snegec za vse dopoldne odpravimo jutri :-) Komaj čakam/o :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Jej, kako sta prikupni tvoji lisički! :-) Krasna voščilnica. Lepo paše roza pikasti papir na kraft osnovo.
    Moja mama je vedno pripovedovala, kako so njeni tretješolci popolnoma odklopili od pouka, ko je snežilo. :-) V tistih starih, normalnih in ne paranoičnih časih je celi razred kar poslala domov, ker se ni dalo z njimi delati. :-)) Uživaj zimske radosti s svojimi učenci. Pri nas ni snega. :-(

    OdgovoriIzbriši
  15. So cute, thank you for joining the Color Dare Challenge

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako je luštna, lisički sta res prikupni! Čudovito si ju pobarvala in izbrala lepo barvno kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Great card. Thanks for sharing at FabNFunky. Susan

    OdgovoriIzbriši
  18. Your card is adorable! Your coloring is fantastic! Thanks for sharing with us at Color Dare.

    OdgovoriIzbriši
  19. Prav lepo se stiskata tile tvoji lisičji navihanki. Sneg je super, samo an cesti pa maklo manj. Ne vprašaj kakšno smo imeli mi na šihtu zaradi sneženja zunaj... Ma veselje moje male na snegu vse odtehta :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Sweet card, Valentina! You colored those cute foxes beautifully! Thank you for sharing with us at Color My Heart Color Dare!

    OdgovoriIzbriši
  21. Preprosto čudovita! Ti dve lisički sta res nekaj posebnega. :)

    OdgovoriIzbriši