sobota, 17. februar 2018

Zlata 50

"Vsako desetletje človeškega življenja ima svojo srečo, 
svoja upanja, svoje obete."
Goethe

Letošnje prvo naročilo.
Vedno sem tako počaščena, ko dobim prošnjo, da izdelam voščilnico.
Ob enem pa vsakič v trebuhu čutim metuljčke.



Tiste prijetne občutke in tiste, ki mi poženejo kri po žilah.
Prijeten občutek je, ko vidiš, da tvoje delo opazijo tudi drugi.
Ob tem pa me vedno skrbi, ali bo naročnik zadovoljen.


Ker vse kar delam, delam s srcem,
mi je naročila delati najtežje, ker oseb običajno ne poznam.
Navdih in inspiracijo sem našla v svojem izdelku.


Ta bogat okvir imam že zelo dolgo,
tako zelo mi je bil všeč, a še ni ugledal dneva na voščilnici.
Morda pa je čakal prav to priložnost.



Odela sem ga v zlato in tako dobila eleganten pridih ob jubileju.
Vrtnice so vedno aktualne ob ženskih praznikih
ter številko, ker je bila takšna želja.


Zato tudi zlata petdeseta,
ki so odpotovala v Prekmurje na praznovanje,
upam, da slavljenki z lepimi željami polepšajo njen praznični dan.

Lep vikend vam želim in vsem hvala za lepe želje ob godu.
Valentina

--------------------------------------

13 komentarjev:

  1. Čudovita je! Okvir je res krasen, za pravo priložnost, sploh ne dvomim da ne bi bil všeč slavljenki...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je zelo všeč in zlat čipkast okvir ji doda eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in elegantna. Tale zlat čipkast izrez ji doda tisto nekaj več... Prejemnica bo gotovo navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  4. oo, krasne šablone in postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  5. Valentina, na eleganten način si izpopolnila voščilnico, ki ti je bila v navdih. Zlat in bogat okvir za okrogel jubilej ter nežni cvetovi, saj je namenjena ženski. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in škoda ker si tako dolgo skrival tale okvir :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen okvir, škoda da ga nebi pokazala. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Takšne metuljčke pa tudi jaz vedno občutim... veselje in strah hkrati. Bodo naročniki zadovoljni... No tebi je preobrazba zelo dobro uspela in tako stara kot nova voščilnica, obe sta zelo lepi. Okvir pri novi pa je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita in elegantna voščilnica. Okvir je nekaj posebnega. Všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si na osnovi lastne inspiraciej izdelala novo voščilnico. Res je lepo, da ljudje opazijo naše delo in naročila so vedno izzvi. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prečudovite čestitke! ♥
    Hvala da z njimi sodeluješ pri I love math izzivu :D

    OdgovoriIzbriši
  12. valentina, čudovita je!! Hvala da si nam se pridružila tudi v tem matematičnem izzivu. :o) xx

    OdgovoriIzbriši