petek, 9. februar 2018

Praznična V. Severni jelen

"Oh, deer! Christmas is here."

To pa ne drži, boste rekle.
Pravzaprav zame ni čisto napačna trditev.
V mojem barvitem malem mestu je namreč vsak petek praznično.


Včasih pa tudi že kar za mojo ustvarjalno mizo.
Saj na 52 Christmas Card Throwdown dekleta objavijo nov izziv.
Tako je petek dan za praznične voščilnice.


Ali veste, kako so jeleni povezani s prazniki?
In kako to, da se znajdejo na prazničnih voščilnicah?
Prav gotovo veste, da vlečejo Božičkove sani.


"Leta 1823 je v Ameriki nastal novodobni mit pod naslovom Noč pred Božičem.
Avtor pesmi ni točno, vendar v pesmi se Božiček prevaža s sanmi, ki jih po zraku vlečejo severni jeleni. V pesmi so celo zapisana njihova imena, vendar med njimi ni Rudolfa, saj se ta pojavi šele leta 1939 v pesnitvi, ki je bila podlaga za znano popevko Rudolf, jelenček z rdečim nosom."
Vir: Wikipedia

Te trikotne štampiljke so mi noro všeč.
In ko sem prvič videla tega jelena, sem ga nujno morala imeti.
Res krasno se ga da krasno uporabiti.


Tokratno idejo, kako ga pobarvati pa sem našla na Instagramu.
Za postavitev na voščilnici sem uporabila skico CCT-ja.
In tukaj je nova praznična voščilnica v mojem nabiralniku praznične pošte.


Se vam oglasim še danes z dobitnicama bonbončkov.
Lep petek vam želim.
Valentina
-------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:

12 komentarjev:

  1. Hihi saj zunaj res zgleda kot da bi se bližali prazniki :) Čudovita voščilnica je nastala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta štampiljka je res super in "leseno" ozadje ji krasno paše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva je zgodba z jeleni in hvala za info. Štampiljka je prav posebna in lepo si glavni motiv vključila na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pridna, da imas petke namenjene prazničnim voščilnicam... Super si uporabila štempiljko pa leseno ozadje je tudi krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. A great use of textures and patterns to make an interesting card. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. C'est une carte très originale Valentina, le bois, les couleurs chaudes, tout est joli, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. Huh , všečkam tega tovjega jelenčka, in hvala za razlago :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Valentina, zelo všeč mi je kako si se lotila naša skice pri 52CCT in naredila lepo praznično voščilnico :-)) Tale jelen je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale jelenček je res nekaj posebnega in te čisto razumem, da je moral priti k tebi. Lepo si sestavila tole voščilnico, meni je izredno všeč. Mogoče še toliko bolj, ker si jo pustila v rjavih odtenkih. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. This is such a beautiful Christmas card, I love the warm colours, and the stag image is fabulous! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    OdgovoriIzbriši